بهره‌مندی ۹۰درصدی جمعیت تهران از خدمات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

بهره‌مندی ۹۰درصدی جمعیت تهران از خدمات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: بیش از ۹۰درصد جمعیت استان از خدمات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

کارواشتغال به گزارش ایرنا از وزارت کار، «حامد ویس کرمی» در کارگروه توسعه مدیریت، اظهار کرد: با احتساب خدمات تعاونی‌های سهام عدالت بیش از ۹۰ درصد مردم این استان جامعه هدف  اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که نشان از اثرگذاری و ارتباط تنگاتنگ این اداره کل با مردم است.

وی افزود: فعالیت‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در حوزه‌های روابط کار، حل‌وفصل اختلافات کارگران و کارفرمایان، اشتغال و کارآفرینی، تعاونی‌های خدماتی، توزیعی و تولیدی در بخش‌های صنعت و کشاورزی، مسکن، ورزش کارگران و… قرار می‌گیرند که با گستردگی بالا در حال ارائه به جامعه هدف است.

ویس کرمی افزود:  اداره کل استان تهران خود به‌تنهایی حدود ۲۵ درصد سطح فعالیت‌های ساختار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کل کشور انجام می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بیان کرد: باتوجه‌به حجم بالای مراجعین تمام مجموعه در تلاش است با نوآوری در خدمات و جلب رضایت مراجعین که از اولویت‌های اصلی این اداره کل است، رضایت آن‌ها را جلب کنند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید