بهره برداریِ از ۱۱۲ طرح عمرانی و عام المنفعه در ۹ شهرستان گیلان(گزارش و عکس خبری)

بهره برداریِ از ۱۱۲ طرح عمرانی و عام المنفعه در ۹ شهرستان گیلان(گزارش و عکس خبری)

۱۱۲ طرح عمرانی و عام المنفعه با بیش از ۳۴۸ میلیارد تومان هزینه امروز در ۹ شهرستان گیلان به بهره برداری رسید.

کارواشتغال  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار ، ۲۴ طرح عمرانی و عامل المنفعه در تالش به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل یک واحد آموزشی ، یک واحد تولیدی است.

امروز همچنین ۲۲ طرح گازرسانی روستا‌های گیلان به صورت تجمیعی در تالش به بهره برداری رسید.

۴۴ طرح عمرانی هم در کوچصفهان و لولمان رشت به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل ۶ خانه بهداشت ، ۱۴ طرح عمرانی شهری در شهر‌های لولمان و کوچصفهان، ۷ طرح آسفالت راه‌های روستایی، ۱۴ طرح تقویت و توسعه شبکه برق و ساختمان اداره گاز بخش کوچصفهان در مجموع با ۷۳ میلیار تومان هزینه امروز افتتاح شد.

۱۸ طرح عمرانی هم با ۸ میلیارد تومان هزینه در بخش ضیابر صومعه سرا شامل آسفالت ۲ رشته راه روستائی، یک بوستان تفریحی و ۱۵ طرح توسعه و تقویت شبکه برق افتتاح شد.

۱۳ طرح برق رسانی هم در بخش خشکبیجار افتتاح شد.

برای اجرای این طرح‌ها که بیش از ۸۵۰ خانوار از مزایای آن‌ها بهره‌مند شدند بیش از ۷ میلیارد تومان هزینه شد.

۵ طرح عمرانی در بخش سردار جنگل فومن هم امروز افتتاح شد که شامل طرح‌های آبرسانی ۲ روستا، آسفالت محور روستایی، یک دکل مخابراتی و یک شرکت تعاونی روستائی است که برای اجرای ان‌ها بیش از ۱۳ میلیارد تومان هزینه شد.

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، مرحله نخست یک مجموعه گردشگری در روستای زُمیدان لاهیجان با ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به بهره برداری رسید.

دهیاری روستای حسن سرای بخش مرکزی رودسر هم با ۲۲۰ میلیون تومان هزینه امروز افتتاح شد.

از بندرانزلی خبر رسید، ایستگاه اقلیم شناسی اداره کل هواشناسی گیلان در روستای آبکنار، طرح روکش آسفالت محور انزلی – رشت به طول ۹ کیلومتر و یک واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در مجموع با بیش از ۲۷ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد.

در املش هم ۳ طرح با ۳۵۰ میلیون تومان هزینه شامل یک واحد نانوایی سنگگی، یک مجتمع غذاخوری و یک واحد پرورش گل و گیاه در مجموع با ۳۵۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید