تحقق ۶۶ درصدی تعهد اشتغال در خلخال/۱۳۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد

تحقق ۶۶ درصدی تعهد اشتغال در خلخال/۱۳۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شد

خلخال-معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: ۶۶ درصداز مجموع تعهد اشتغال شهرستان خلخال در ۹ ماهه سال جاری محقق شده است.

کارواشتغال به گزارش خبرنگار مهر، نادعلی یگان‌زاده بعدازظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال با بیان اینکه مجموع تعهد ایجاد اشتغال خلخال در سال جاری دو هزار و ۲۷ نفر است، اظهار کرد: ۶۶ درصد از مجموع تعهد اشتغال شهرستان خلخال در ۹ ماهه سال جاری محقق شده است.

وی افزود: شهرستان خلخال از شهرستان‌های موفق و برتر استان در امر انجام تعهدات اشتغالزایی امسال است که با تلاش‌های صورت گرفته یک هزار و ۳۵۰ فرصت شغلی جدید ایجاد شده است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به تحقق بخش قابل قبول تعهد اشتغال در اردبیل نیز اشاره کرد و ادامه داد: سهم استان اردبیل برای ایجاد اشتغال در سال جاری ۲۳ هزار و ۷۵۰ ایجاد فرصت شغلی جدید بوده است.

یگان‌زاده با اشاره به ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه از محل تبصره ۱۶ به صاحبان طرح‌های اشتغال‌زا و سرمایه‌گذاران افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با ارائه تسهیلات از اشخاص حقیقی و حقوقی و همچنین شرکت‌های خصوصی و تعاونی‌هایی که در حوزه اقتصاد فعالیت دارند، حمایت کرده به اجرای طرح‌های اشتغال‌زا کمک می‌کند.

وی همچنین از اجرای طرح پایش و راستی‌آزمایی اشتغال پایدار در استان اردبیل خبر داد و گفت: بر اساس این طرح پایداری اشتغال افرادی که امسال از طریق معرفی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری مشغول به کار شده‌اند، در ۲ مرحله سنجش و به ثبت می‌رسد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید