ترخیص ۶۸ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان‌های گیلان

ترخیص ۶۸ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان‌های گیلان

ترخیص ۶۸ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان‌های گیلان

امروز تعداد بیماران بستری کرونایی در مراکز درمانی گیلان به ۳۱۲ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با بستری ۸۸ بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته، امروز تعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های گیلان به ۳۱۲ نفر رسیده که ۳۹ نفر آن‌ها بدحالند.

دکتر فردین مهرابیان با اشاره به بستری ۱۴ بیمار کرونایی در بخش‌های ICU در این مدت، افزود : در حال حاضر ۴۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری اند.

وی با بیان اینکه امروز ۶۸ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان‌های گیلان مرخص شده اند ، اضافه کرد: برای بهبودی سریع همه بیماران کرونایی در استان و جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، شهروندان برای دریافت واکسن‌های کرونا اقدام کرده و حتما از ماسک در مکان‌های عمومی استفاده کنند.


لطافت هوای بهاری گیلان در چله تابستان

کارشناس هواشناسی گیلان: تا ۳ روز آینده بارش‌های پراکنده در برخی مناطق استان پیش بینی شده است.

سمانه نگاه با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون کمی تا نیمه ابری است گفت: تا ۳ روز آینده در بعضی مناطق گیلان بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.
وی افزود: دمای فعلی رشت مرکز استان ۲۸ درجه سلسیوس است.
کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه در ساعات اوج دمای هوای رشت به ۳۲ درجه هم خواهد رسید گفت: رطوبت رشت ۹۰ درصد است.
سمانه نگاه افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با ۱۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین و صومعه سرا و فومن با ۳۵ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان گزارش شده است.
وی گفت: دریای خزر نیز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.


همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج صومعه‌سرا

فرمانده سپاه قدس گیلان: درسخت‌ترین مشکل در کشور با حضور جهادی بسیجیان حل میشود.

فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان صومعه سرا در سالن فارابی با اشاره به اینکه بسیجیان بدون دریافت حقوق در سخت‌ترین کار‌ها برای پیشبرد انقلاب اسلامی گوش به فرمان رهبر هستند گفت: سخت‌ترین مشکل در کشور با حضور جهادی بسیجیان حل میشود.
سردار عبدالله پور به مشارکت درطرح حاج‌قاسم سلیمانی و مقابله با کرونا و واکسیناسیون که استان گیلان جز استان‌های نمونه کشور شد اشاره کرد و افزود:در یک ماهه اخیر ۳۱ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند گیلانی توزیع شده است.
وی با بیان اینکه از اهداف تحریم‌های دشمنان خسته کردن و جدا کردن مردم از انقلاب اسلامی است گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۳ سال با همه فشار‌ها، تهدید‌ها و تحریم‌ها همچنان سرپاست و به راهش ادامه می‌دهند.
فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: فرماندهان سپاه باید بیشتر وقت خود را برای حمایت، تقویت، برنامه‌ریزی، تجهیز امکانات مورد نیاز پایگاه‌های بسیج و طرح‌های اشتغالزایی بسیجیان معطوف کنند.


کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان:

برنامه ریزی‌ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان گیلانی

۳۱ مرکز فرهنگی – هنری ثابت، ۴ کتاب‌خانه پستی، ۳ مرکز سیار روستایی و یک کتابخانه سیار شهری برای ارایه خدمات به کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با اعلام این خبر گفت: علاوه بر این مراکز بخش مکاتبه‌ای مرکز آفرینش‌های ادبی و ۲ مرکز فرهنگی هنری فراگیر ویژه کودکان و نوجوانان با نیاز‌های خاص در رشت و رودسر نیز به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارایه می‌دهد.
جلیل میرعظمی با اشاره به فعالیت‌های برخط این مجموعه در قالب انجمن‌های تخصصی افزود: کارگاه‌های عمومی و تخصصی مجازی نیز به موازات برپایی کارگاه‌های حضوری برای مخاطبان در حال اجراست.
وی گفت: با فروکش کردن همه‌گیری کرونا از ابتدای تابستان، ۶ هزار و ۸۶ نفر در ۶۴۴ کارگاه از فعالیت‌های فرهنگی بهره می‌برند.
سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه این کلاس‌ها تا پایان شهریور برگزار می‌شود افزود: ۱۰ هزار کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری گیلان هستند.

منبع : خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید