تزریق امیدآفرینی به جامعه از کانال علم و فناوری

تزریق امیدآفرینی به جامعه از کانال علم و فناوری

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا؛ دانشگاه آزاد اسلامی در سال «تولید دانش‌بنیان اشتغال‌آفرین» توسعه فناوری و نوآوری را در دستور کار خود قرار داده و برنامه‌های متنوعی را برای هفته پژوهش ۱۴۰۱ در نظر گرفته است.

واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور حفظ یکپارچگی و برگزاری هماهنگ مراسم هفته پژوهش می‌توانند با همکاری ستاد هفته پژوهش و فناوری از ۱۲ تا ۱۹ آذر ۱۴۰۱  که زمان برگزاری هفته پژوهش استانی است، برنامه‌های خود را طراحی و ارائه کنند.هفته پژوهش در سطح ملی از ۱۹ تا ۲۵ آذرماه برگزار خواهد شد.

برنامه‌ریزی و برگزاری رویداد‌های استانی عصر امید به عنوان محور مراسم هفته پژوهش و فناوری ۱۴۰۱ استان‌هاست و برگزاری مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر مراکز تحقیقاتی و رشد و … در دستور کار استان‌ها قرار دارد.

واحد‌های دانشگاهی متناسب با آمایش سرزمینی و توانمندی‌های پژوهشی و فناورانه کارگاه‌های آموزشی، فناورانه، چالش، ایده‌آرا و نمایشگاه استانی برگزار خواهند کرد. با هدف ایجاد انگیزه میان پژوهشگران و فناوران برتر در واحد‌های دانشگاهی ویژه و سطح یک از سه نفر به عنوان فناور برتر و هفت نفر متناسب با گروه‌های آموزشی هفت‌گانه تجلیل خواهد شد. در واحد‌های دانشگاهی سطح دو و سه نیز یک نفر به عنوان فناور برتر و ۳ نفر نیز به عنوان پژوهشگر برتر برگزیده و تجلیل خواهد شد.

به منظور انتخاب افراد برگزیده در استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی نیز ستاد پژوهش و فناوری استان، امتیاز‌های پژوهشگران و فناوران معرفی شده از سوی واحد‌های دانشگاهی را بررسی و ۳ نفر را به عنوان فناور برتر و ۷ نفر را به عنوان پژوهشگر برتر استانی معرفی خواهند کرد.

به گزارش آنا، مجید مشکینی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ابراز امیدواری کرده است که خانواده بزرگ دانشگاه زمینه و بستر لازم را برای ارائه دستاورد‌های پژوهشی و فناورانه فراهم کند تا افکار عمومی و جامعه علمی کشور با حجم عظیم این دستاورد‌ها بیشتر آشنا شوند و امیدآفرینی از کانال علم و فناوری نیز به جامعه تزریق شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید