تصویب ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای برای اشتغال ۶۳۰ نفر

تصویب ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای برای اشتغال ۶۳۰ نفر

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: از خردادماه امسال تاکنون ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات یارانه‌ای جهت اشتغال‌زایی ۶۳۰ نفر در تعاونی‌های استان تهران مصوب شده است.

به گزارش ایرنا، حامد ویس کرمی در کمیته استانی تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری تعاون و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران، اظهار کرد: از محل خط اعتباری ۲ هزار میلیاردتومانی بانک توسعه تعاون، برای استان تهران ۱۶۸ میلیارد تومان تسهیلات ارزان‌قیمت برای واحدهای تولیدی، درمانی، آموزشی و… مصوب شده است.

وی افزود: با اعطای این تسهیلات به ۱۶ طرح تعاونی، برای ۶۳۰ نفر اشتغال‌زایی را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه ۴۵ درصد سهم تولید داخلی کشور در استان تهران محقق می‌شود، گفت: بخش تعاون از ارکان و اولویت‌های اقتصاد کشور است که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و دولت سیزدهم نیز بر توسعه بخش تعاون تأکید دارد باید از این فرصت در جهت توسعه و تقویت بخش تعاون به‌ویژه در حوزه تولید استفاده کرد.

ویس کرمی بیان کرد: در معرفی طرح‌ها به بانک باید کارشناسی و ارزیابی دقیق و جامع صورت پذیرد و از پول پاشی و انحراف از تسهیلات جلوگیری گردد.

وی با بیان اینکه توسعه بخش تعاون منجر به توزیع عادلانه ثروت و امکانات در بین مردم خواهد شد، گفت: همه باید تلاش کنیم با تسهیلگری بستر توسعه تعاون و مشارکت مردم در این بخش را فراهم کنیم.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید