تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش فارس در پروژه ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی معلمان

تقدیر از عملکرد آموزش و پرورش فارس در پروژه ارزیابی و مصاحبه آزمون استخدامی معلمان

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سجاد صدیقی امروز در بازدید از کانون‌ های ارزیابی استخدام آموزگاران آموزش و پرورش واقع در مدارس عبدالله پور و اقبال ناحیه چهار شیراز، اظهار کرد: در بازدیدی که از کانون‌ های‌ ارزیابی در شیراز داشتیم عملکرد کانون ها چنان که در گزارش های رسیده از استان فارس به آن اشاره شده بود بسیار خوب و قابل تقدیر است.

مشاور وزیر و مدیر پروژه های استخدامی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به مراجعی که برای تهیه گزارش اهم از پشتیبانی های فنی، بررسی های میدانی ،سامانه های در اختیار ارزیاب ها و تیم های کنترل کیفیت همه حاکی از نتایج واحدی در عملکرد استان فارس در بخش ارزیابی ومصاحبه استخدام معلمان هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: استان فارس در بحث استخدام یکی از استان های پرمتقاضی است به طوری که حدود یک ماه همکاران ما درگیر پروژه سنگین ارزیابی ومصاحبه استخدام معلمان هستند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در آموزش کیفیت بخشی منابع انسانی ادامه داد: استان فارس تجربه ارزشمندی را در این زمینه بدست آورده و در مجموع امیدواریم خروجی های متفاوتی نسبت به سال های قبل داشته باشیم.

شایان ذکر است: صدیقی در سفر به استان فارس در هفتمین دوره مقدماتی نظام مباحث آموزش و پرورش، که با حضور ۳۵۰ دانشجومعلم دختر و پسر از سراسر کشور در پردیس دانشگاه باهنر شیراز، در حال برگزاری است حضور یافت و ضمن تشریح ابعاد این دوره به سئوالات دانشجو معلمان نیز پاسخ داد.

همچنین تجلیل از دانشجومعلمان برگزیده در المپیاد ورزشی شاهد و ایثارگر در چند رشته ورزشی از دیگر برنامه های سفر مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور به استان فارس بود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید