تلاش برای جذب گردشگر و اشتغال زایی در مازندران

تلاش برای جذب گردشگر و اشتغال زایی در مازندران

معاون امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه این استان دارای آثار تاریخی دوره های مختلف و جاذبه‌های طبیعی است، گفت: باید برای جذب گردشگر، درآمد زایی و اشتغال جوانان تلاش‌های صورت گیرد.

کارواشتغال به گزارش ایلنا، حسن خیریانپور در بازدید از نمایشگاه صنایع‌دستی در سلمان شهر بر جایگاه دائمی صنایع دستی شهرستان با توجه به موقعیت استراتژیک شهرستان در زمینه گردشگری تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری مازندران و غرب این استان، باید برای حضور گردشگران و مسافران برنامه‌ریزی های مناسبی صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه این استان دارای آثار تاریخی دوره‌های مختلف و جاذبه‌های طبیعی است، افزود: باید برای جذب گردشگر، درآمد زایی در استان و اشتغال جوانان تلاش‌های زیادی شود.

خیریانپور با اشاره به شعار سال جاری مقام معظم رهبری مهار تورم و رشد تولید، خاطرنشان کرد: همه آحاد جامعه باید برای تحقق این شعار و رفع مشکلات اقتصادی و گرانی برنامه ریزی کنند.

یادآور می‌شود در این نمایشگاه هنرمندان در ۲۰ غرفه شامل حصیر بافی ، لاک‌تراشی ، بامبو ، سفال‌گری، بافت‌های سنتی ، عروسک‌های نمدی ،لباس‌های سنتی ، بدلیجات دست ساز محصولات وآثار دست ساز خود را در معرض نمایش بازدید کنندگان قرار دادند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید