تمدید نام نویسی در گردهمایی دانش بنیان شرکت‌های مواد پیشرفته

تمدید نام نویسی در گردهمایی دانش بنیان شرکت‌های مواد پیشرفته

مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی

مهلت نام نویسی در گردهمایی دانش بنیان شرکت‌های حوزه ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته تا یازدهم دی ماه تمدید شد.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری، سلسله گردهمایی‌های باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان با هدف رفع مشکلات این شرکت‌ها و تشخیص دقیق چالش‌های پیش روی شرکت‌ها در توسعه صادرات با حضور سیاستگذاران این عرصه برگزار می‌شود.
شرکت‌های حاضر می‌توانند در این جلسات با دیگر فعالین حوزه‌ی صنعتی خود ملاقات کنند. این ملاقات و مذاکرات پیرامون آن، نتایج مثبتی برای شرکت‌ها در بردارد و آن‌ها می‌توانند روند حل مشکلات مشابه را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. همچنین صحبت رو در رو با مسئولین و سیاست گذارانی که قوانین صادرات را برای شرکت‌ها تعیین می‌کنند، می‌تواند نقطه‌ی عطفی در ارتباط صادرکنندگان و سیاست گذاران باشد. مسیری که باید به کمک شرکت‌ها و توسط مسئولین هر روز هموارتر شود.
باشگاه شرکت‌های صادراتی دانش بنیان تاکنون سه گردهمایی در حوزه‌های دارو، فرآورده‌های پیشرفته حوزه تشخیص و درمان / وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی و فناوری زیستی، کشاورزی و مواد غذایی برای شرکت‌های صادراتی دانش بنیان برگزار کرده است.
علاوه بر نشست‌های هم اندیشی در حوزه‌های صنعتی مختلف، این باشگاه با شناسایی مشکلات اصلی شرکت‌ها اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز کرده است. اولین کارگاه آموزشی با توجه به دغدغه‌ی اصلی شرکت ها، با موضوع قوانین و مقررات رفع تعهد ارزی در مرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
علاوه بر این کارگاه، در راستای تسهیل ورود شرکت‌ها به بازار قاره آفریقا نیز IHTECC نشستی برگزار کرد. در این نشست فرصت‌های تجارت به آفریقا برای شرکت‌ها تبیین شد. متقاضیان برای حضور در این گردهمایی می‌توانند تا ۱۱دی به نشانی https://tesc.ir/service/۲۴/۱ مراجعه کنند.
زمان برگزاری گردهمایی ۱۲ دی ماه است و علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاغات بیشتر با ماره‌های ۰۲۱۶۳۱۰۳۳۳۳-۴ و ????۰۹۰۵۷۱۳۹۱۴۶ تماس بگیرند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید