توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با محوریت اشتغال

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با محوریت اشتغال

توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با محوریت اشتغال

رئیس کمیته امداد کشور: توانمندسازی مددجویان با محوریت اشتغال و مسکن اولویت اصلی کمیته امداد است.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در گفتگو خبری ۲۰ و ۴۵ دقیقه دیشب با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه اشتغال، ساخت مسکن و گره‌گشایی از مددجویان و نیازمندان تجربیات زیادی دارد، افزود: توانمندسازی و ایجاد درآمد‌های پایدار در صدر فعالیت‌های کمیته امداد است.

سید مرتضی بختیاری افزود: استان مازندران در بحث اشتغال پارسال ۱۱ هزار و ۲۲۲ فرصت شغلی سهمیه داشت که فراتر از برنامه برای ۱۱ هزار و ۷۵۸ مددجو با پرداخت ۴۰۰میلیارد تومان وام قرض الحسنه شغل ایجاد کرده است.

او سهمیه امسال استان مازندران برای مددجویان کمیته امداد را ۱۷ هزار فرصت شغلی با پرداخت ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی اعلام کرد وگفت: اگر این میزان فرصت شغلی تا آذرماه فراهم شود این میزان سهمیه افزایش خواهد یافت.

بختیاری به تعامل خوب بین دستگاه‌های اجرایی استان برای اشتغال و مسکن مددجویان اشاره کرد و افزود:در سفر دو روزه به مازندران ۵۲۱ واحد مسکن مددجویی تحویل مددجویان خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور ادامه داد: ۷۰۰ واحد مسکن مددجویی دیگر نیز تا پایان امسال (دهه فجر) تحویل مددجویان استان خواهد شد.

او گفت: پیش بینی می‌شود با تلاش و مشارکت خیران و دستگاه‌های اجرایی استان تا دو سال آینده مددجویی فاقد مسکن در روستا‌های مازندران نداشته باشیم.

منبع : خبرگزاری صداوسیما


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید