ثپت نام ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی۹۸ (بخش دوم)

ادامه از بخش اول 

 

قسمت ششم ( اعلام نتیجه)

بر اساس دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاههای اجرایی منضم به بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۳۹۳/۰۷/۱۹ و اصلاحیه آن به شماره ۱۱۷۲۶۶۰ مورخ ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ سازمان اداری و استخدامی کشور، مرحله تعیین حد نصاب لازم و مرحله معرفی افراد جهت مصاحبه استخدامی به شرح زیر صورت میپذیرد :

الف) اکتساب نمره قبولی

معرفی داوطلبان جهت شرکت در مصاحبه استخدامی و سایر مراحل استخدام، منوط به کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی بوده و انتخاب افراد پذیرفتهشده بر اساس ترتیب نمرات مکتسبه، سهمیه های قانونی و با رعایت سایر قوانین و مقررات جاری، مطابق قواعد زیر می باشد:

پس از برگزاری امتحان مشترک فراگیر، نمرات داوطلبان به تفکیک حیطه های عمومی و تخصصی محاسبه و حد نصاب امتحان، معادل پنجاه (۵۰ )درصد بالاترین نمره مکتسبه در آن امتحان مشترک فراگیر با ارزش وزنی چهل (۴۰ )درصد برای حیطه عمومی و شصت (۶۰) درصد برای حیطه تخصصی در هر شغل محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار میگیرد. در این مرحله امتیازات و سهمیه های قانونی ذکر شده در متن آگهی (به استثنای موارد ذکر شده در بندهای ۶ و ۹ سهمیه ایثارگران) اعمال نخواهد شد. پس از تعیین حدنصاب در امتحان مشترک فراگیر مراحل زیر انجام خواهد پذیرفت:

۱ )داوطلبان فاقد حد نصاب، از ادامه سایر مراحل استخدامی حذف و صرفاً کارنامه آزمون کتبی از طریق سامانه امتحانات جهت اطلاع برای آنها قابل مشاهده خواهد بود.

۲) معرفی افراد در سقف چند برابر ظرفیت برای سایر مراحل استخدام در صورت کسب حد نصاب و اعمال امتیازات و سهمیه های قانونی ذکر شده در متن آگهی بر اساس نمره کل آنان به ترتیب نمرات فضلی آنان انجام خواهد شد.

نکته: کسب حد نصاب نمره علمی لازم در امتحان مشترک فراگیر، هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند و معرفی افراد به ترتیب نمره فضلی آنان، از میان داوطلبانی که حدنصاب لازم را کسب نمودهاند، صورت میپذیرد.

ب) انتخاب و اعلام لیست چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین دارندگان حدنصاب علمی

انتخاب افراد چند برابر ظرفیت جهت بررسی مدارک از بین داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب نمودهاند، بر اساس نمره کل آنان و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی به تعداد چند برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل و به ترتیب نمرات فضلی صورت میپذیرد.

تذکر مهم: نمره کل افراد در کارنامه اولیه صادرشده از سوی موسسه مجری، صرفاً بر اساس اطلاعات خوداظهاری داوطلب (امتیازات و سهمیه های قانونی) بوده و نتیجه نهایی نمرات آنها، پس از بررسی، انطباق و اعمال مستندات مربوط به امتیازات و سهمیه های قانونی و تایید آن توسط دستگاه اجرایی مربوطه، اعلام خواهد گردید.

ج) انتخاب و اعلام لیست دو یا سه برابر ظرفیت جهت انجام مصاحبه استخدامی از بین دارندگان حدنصاب آزمون علمی

انتخاب افراد دو یا سه (۲ یا ۳) برابر ظرفیت در هر شغل محل (در صورت وجود داوطلب واجد شرایط) جهت انجام مصاحبههای استخدامی صرفاً از بین دارندگان حدنصاب مرحله قبل که مدارک آنان بررسی و مورد تایید قرار گرفته است، بر اساس نمره کل آنان با وزن چهل (۴۰)درصد برای حیطه عمومی و شصت (۶۰ )درصد برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی در هر یک از آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی)، به تعداد دو یا سه برابر ظرفیت در هر شغل محل صورت میپذیرد

د) معارفه به گزینش

۱ ) پس از برگزاری مصاحبه استخدامی، معرفی افراد به گزینش بر اساس مجموع نمره کل نهایی آنان با وزن هفتاد (۷۰ )درصد برای آزمونهای کتبی (عمومی و تخصصی) و سی (۳۰ )درصد برای مصاحبه استخدامی و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیه های قانونی به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (نفر اصلی) خواهد بود.

 

۲ ) در صورت عدم برگزاری مصاحبه استخدامی، انتخاب نفر اصلی صرفاً بر اساس نمره کل اولیه آنان با وزن چهل (۴۰ )درصد برای حیطه عمومی و شصت (۶۰ )درصد برای حیطه تخصصی نمرات این افراد و با در نظر گرفتن امتیازات و سهمیههای قانونی برابر ظرفیت پذیرش در هر شغل محل صورت میپذیرد.

قسمت هفتم(نکته های ضروری)

۱ . به منظور احراز مهارتهای پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر (موضوع تبصره دو ماده (۴۲ ) قانون مدیریت خدمات کشوری) پذیرفتهشدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارتهای هفتگانه (ICDL ) صادره از مراکز و موسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور را ارائه نمایند. بدیهی است کسانی که فاقد گواهینامههای مذکور میباشند و یا گواهینامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمیباشد،دموظفند برای شرکت در آزمون تعیین سطح و دریافت گواهینامه مذکور به یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده در بخش اعتبار سنجی موسسات آموزشی (با عنوان موسسات تعیین صلاحیت شده) که در درگاه الکترونیکی سازمان اداری و استخدامی کشور با آدرس https://www.aro.gov.ir قابل مشاهده میباشد، مراجعه نمایند.

۲ . استخدام افراد با رعایت قوانین و مقررات مربوطه، برای تمامی دستگاههای اجرایی به صورت پیمانی میباشد.

۳ . مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر، حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه نهایی باید به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

۴ . داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در امتحانات مشترک فراگیر ثبت نام نمایند که مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) آنان مطابق با عناوین مدرک تحصیلی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) مندرج در شرایط احراز مشاغل قید شده در آگهی استخدامی یکسان بوده و همچنین عنوان مدرک تحصیلی ثبت نامی (مقطع، رشته و گرایش تحصیلی) داوطلب، عیناً در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه وی درج گردیده باشد.

نکته (۱ ): در صورتی که برای برخی از رشته های تحصیلی در آگهی استخدامی منتشره، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفاً فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت «کلیه گرایشها» در آگهی درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایشهای آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، میتوانند در آزمون استخدامی ثبت نام نمایند و در صورتی که یک رشته تحصیلی با عبارت «بدون گرایش» در دفترچه ثبت شده باشد، صرفاً آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مد نظر میباشد.

به طور مثال نام رشته های تحصیلی ذکر شده در بخش شرایط احراز شغلها، به سه صورت آمده است:

الف) با ذکر کلمه «گرایش» مثال: مهندسی عمران گرایش سازه، که منظور گرایش خاصی از یک رشته تحصیلی میباشد و شامل دیگر گرایشهای این رشته نمیشود.

 ب) بدون ذکر کلمه «گرایش» و یا با ذکر عبارت «کلیه گرایش ها» مثال: مهندسی عمران و یا مهندسی عمران(کلیه گرایش ها) که همه گرایشهای این رشته تحصیلی را شامل میشود.

 ج) با ذکر عنوان «بدون گرایش» مثال: مهندسی عمران(بدون گرایش) که صرفاً همین رشته تحصیلی بدون هیچگونه گرایشی را شامل میشود.

نکته(۲) : از آن جایی که تایید شرایط احراز مشاغل، (از جمله مقاطع، رشته ها و گرایشهای مورد نظر برای هر یک از مشاغل، صرفاً از وظایف و اختیارات شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی میباشد، بنابراین ارائه هر گونه گواهی از مراجع مختلف، مبنی بر تطابق رشته ها و یا گرایشهای تحصیلی با رشته یا گرایشهای تحصیلی عنوان شده در آگهی استخدامی جهت ادامه فرایند استخدام موضوعیت نداشته و صرفاً عین عنوان رشته ها و یا گرایشهای تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی ملاک عمل میباشد. از اینرو داوطلبانی که در مرحله بررسی مدارک، از لحاظ شرایط احراز اعلام شده در آگهی استخدامی منتشره، غیر واجد شرایط تشخیص داده شوند از ادامه فرایند استخدام حذف و معرفی آنان در این مرحله، کان لم یکن تلقی گردیده و هیچگونه حق و امتیازی برای داوطلب ایجاد نکرده و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

  1. دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلامشده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک تحصیلی معادل حق شرکت در امتحان مشترک فراگیر را ندارند.

۶ .افراد دارای مدارک تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، برای شرکت در آزمون میبایست مدرک مقطع تحصیلی ذکر شده در آگهی را داشته باشند. بدیهی است صدور حکم کارگزینی پذیرفته شدگان بر اساس مقاطع تحصیلی مندرج در آگهی استخدامی میباشد.

  1. داوطلبان استخدام میبایست سلامت جسمانی، روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام میشوند را داشته باشند. در صورت عدم تایید توانایی داوطلبان استخدام توسط دستگاه مربوطه در مرحله مصاحبه استخدامی و معاینه پزشکی، مرجع رسیدگی به اعتراض داوطلبان، شورای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان مربوطه میباشد.

۸.با توجه به اینکه، دستگاههای استخدام کننده مدارک متقاضیان معرفی شده چند برابر ظرفیت را پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی بررسی خواهند نمود، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت و سابقه اشتغال غیررسمی در دستگاههای اجرایی (برای محاسبه حداکثر سن) و همچنین اطلاعات خود اظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی، مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر (اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف شده و حق هیچگونه اعتراضی ندارد.

 

۹ .مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در مفاد آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان بررسی مدارک، مصاحبه و گزینش بر عهده داوطلب خواهد بود و چنانچه در هر مرحله از جذب و استخدام محرز شود، داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی باشد، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر میشود.

شروط مخصوص دستگاه های دولتی ازمون

 وزارت آموزش وپرورش

طی دوره ۱ساله کسب مهارت بوسیله قبول شدگان با رعایت شروط و ضوابط ذیر:

– به استناد مجوزهای شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۳/۲۷ و۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۲۹۸/۴/۱ سازمان اداری و استخدامی کشور و مفاد ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، پذیرفته شدگان استخدام پیمانی مشاغل آموزشی در آموزش و پرورش، ملزم به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی (این دوره شامل مجموعه ای از دروس تربیتی، تخصصی و کارورزی (نظری، مهارتی) است که برای دانش آموختگان رشته های مختلف دانشگاهی و حوزوی پذیرفته شده در آزمونهای استخدامی آموزش و پرورش برابر آیین نامه خاص خود برگزار می شود)، در دانشگاه فرهنگیان (رشته های شغلی دبیر، آموزگار، مربی امورتربیتی، مشاور، مراقب سلامت) و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی (رشته شغلی هنرآموز) و موفقیت در آزمون جامع، بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور میباشد.

-مهارت آموزانی که ازحضور در کلاس درس، امتحانات مواد درسی و یا آزمون جامع خودداری نمایند به عنوان انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و مشمول پرداخت هزینه های دوره آموزشی و خسارتهای وارده خواهند بود.

– بخشی از هزینه های برگزاری دوره یکساله مهارتآموزی (خدمات آموزشی و رفاهی) برعهده داوطلب خواهد بود و چنانچه هریک از پذیرفتهشدگان در طول برگزاری دوره یکساله مهارتآموزی از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند، وزارت آموزش و پرورش میتواند به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه های مربوط اقدام نماید.

– شرایط، ضوابط و نحوه ثبتنام در دوره یکساله مهارت آموزی بعد از قبولی نهایی و تایید صلاحیتهای عمومی توسط گزینش، از سوی دانشگاههای مجری دوره یکساله مهارتآموزی (دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی) اعلام خواهد شد. رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده از سوی دانشگاه مجری دوره مزبور، الزامی میباشد. پذیرفتهشدگان نهایی رشتههای شغلی هنرآموز جهت اطلاع از نحوه ثبتنام و شرکت یکساله مهارت آموزی میباید از طریق پایگاه اطلاعرسانی دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به نشانی www.srttu.edu و پذیرفته شدگان نهایی رشته های شغلی آموزگار، دبیر، مراقب سلامت، مشاور، مربی امور تربیتی نیز از طریق پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی www.ac.cfu.ir موضوع را پیگیری نمایند

– مدت دوره یکساله مهارت آموزی جزء سنوات خدمتی محسوب نخواهد شد و صرفاً به عنوان شرط استخدام پیمانی در آموزش و پرورش میباشد. گواهی پایان دوره مهارت آموزی دارای ارزش برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی نمیباشد.

– محل مهارت آموزی دوره یکساله، براساس شغل محل پس از اعلام نتایج قطعی تعیین خواهد شد.

– تغییر محل مهارت آموزی، صرفاً در صورت وجود شغل، با رعایت جنسیت از طریق دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

– مهارت آموزان در زمان ثبت نام در مراکز مجری دوره یکساله مهارت آموزی ملزم به ارائه مدرک روخوانی و روان خوانی قرآن کریم و مدرک ICDL میباشند در غیراینصورت باید تعهد نمایند که قبل از آزمون جامع دوره یکساله مهارت آموزی، مدارک مزبور را ارائه نمایند.

 – دانشگاههای مجری دوره مهارت آموزی، مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارند در صورت تقاضای افراد و وجود امکانات، ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط امکانپذیر خواهد بود

-پذیرفته شدگان شغل محلهای آموزش وپرورش عشایری؛ بعد از گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی و موفقیت در آزمون، جهت تعیین محل خدمت در اختیار اداره کل آموزش وپرورش استان مربوط قرار خواهند گرفت

نکات ضروری:

-متقاضیان شرکت در مشاغل هنرآموز(استادکاری)، میباید دارای مدرک تحصیلی فوقدیپلم پیوسته بوده و یا در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی فوق دیپلم ناپیوسته، باید مدرک تحصیلی دیپلم هنرستان داشته باشند

– برخورداری از حسن شهرت و عامل بودن به اخلاق و شئونات معلمی براساس شرایط احراز شغل در طرح طبقه بندی مشاغل معلمان

–  تغییر منطقه محل خدمت تعیین شده در این دفترچه، بعد از قبولی نهایی و قبل از استخدام و اشتغال بکار، تحت هر شرایطی (تاهل، تجرد، تکفل، فوت والدین، تبعیت از همسر، همسر کارمند ارگان و یا نهاد خاص، استفاده سهمیه خاص و …) ممنوع بوده و بعد از اشتغال بکار نیز تابع ضوابط و مقررات نقل و انتقال فرهنگیان خواهد بود.

– پذیرفته شدگان نهایی آزمون مکلفند، قبل از شروع دوره یکساله مهارتآموزی، تعهد محضری رسمی مبنی بر ۱۰ سال خدمت (به شرط موفقیت در دوره و تمدید استخدام) در محل جغرافیایی قبول شده، به آموزش و پرورش بسپارند ( استخدام و اشتغال آنان منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود.)

– صدور احکام و ابلاغ اشتغال به کار معلمان جدیدالورود به آموزش وپرورش، مشروط به ادای سوگند معلمی و امضای سوگندنامه معلمی خواهد بود. متن امضا سوگندنامه در پرونده معلمان نگهداری میشود.

– فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق)، دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیلان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی که دارای تعهد خدمت به وزارت آموزش و پرورش می باشند، حق ثبت نام در آزمون استخدامی را ندارند

– محل خدمت یک منطقه آموزشی است که حسب نیاز آموزش و پرورش جهت استخدام و اشتغال پذیرفته شدگان نهایی، در این آگهی مشخص شده است

 

– منطقه آموزشی/ شهرستان محل خدمت در پیماننامه براساس مفاد این دفترچه تعیین میگردد

سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور

خدمت در مشاغل مراقب اقدامات تامینی و تربیتی زندانها، مامور گارد انتظامات زندانها، کارشناس امور انتظامی زندانها و کارشـناس امور تامینی و تربیتی زندانها به صورت نوبت کاری (شیفتی) در محدوده داخل بندها و زندانها و تـابع دسـتورالعمل سـازمان مـیباشـد و الزامات ذیل در خصوص شغل های فوق الذکر ضروری میباشد.

۱ .داوطلبان می بایست دارای حداقل قد ۱۶۵ سانی متر برای آقایان و ۱۵۵ سانتی متر برای بانوان باشند.

 ۲ .پذیرفته شدگان نهایی در مشاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زنـدانهـا در حـین خـدمت از لبـاس فـرم مخصوص استفاده خواهند کرد.

۳ .پذیرفته شدگان نهایی ضمن سپردن تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر خدمت در پست سازمانی پذیرفتـه شـده حـداقل بـه مدت ده سال حق تغییر رشته شغلی و تغییر محل جغرافیایی خدمت خود را ندارند.

 ۴ .پذیرفته شدگان نهایی در مشاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها الزاما میبایست قبل از شروع کار، دوره آموزش تخصصی انتظامی پیش بینی شده از سوی این سازمان را با موفقیت طی نمایند.

 ۵ .علاوه بر مصاحبه استخدامی، آزمون عملی به منظور سنجش آمادگی جسمانی افراد توسط سـازمان زنـدانهـا و اقـدامات تـامینی و تربیتی کشور برگزار خواهد شد.

 ۶ .در مشاغل کارشناس امور انتظامی زندانها و مامور گارد انتظامات زندانها، افراد دارای رشـتههـای تحصـیلی غیـر مـرتبط در صـورت گذراندن دوره آموزشی انتظامی با تشخیص کمیته سرمایه انسانی دستگاه میتوانند در این مشاغل تصدی یابند.

تذکر: با توجه به ماده ۲۲ دستورالعمل یگان حفاظت سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشـور مـورخ ۱۳۹۸/۰۲/۰۲ ،در مشـاغل مامور گارد انتظامات زندان ها و کارشناس امور انتظامی زندان ها در ارتباط با ضوابط اداری و استخدامی تابع قوانین و مقـرارت و آیـین نامـه های مربوط به سازمان زندانها می باشند (قانون مدیریت خدمات کشوری) و در راستای وظایف حفـاظتی و انتظـامی و بکـارگیری سـلاح و مهمات و تجهیزات انتظامی تابع آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح می باشند

سازمان نقشه برداری

-دارندگان مدارک تحصیلی ۱)دکترا سنجش از دور و سامانه اطلاعات جغرافیایی (سنجش از دور/سامانه اطلاعات جغرافیایی) و ۲) کارشناسی ارشد سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی (مطالعات آب و خاک/مطالعات شهری و روستایی/مدیریت مخاطرات محیطی/ هواشناسی ماهوارهای) در صورتی میتوانند در شغل کارشناس «نقشه بردار و ژئوماتیک» سازمان نقشه برداری ثبت نام نمایند که مدرک کارشناسی آنها صرفاً در یکی از رشتههای تحصیلی کارشناسی مهندسی نقشه برداری، مهندسی عمران(نقشه برداری)، مهندسی تکنولوژی نقشه برداری، مهندسی فناوری عمران-نقشه برداری باشد.

– از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست تغییر محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

مرکز آمار ایران

از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست تغییر محل خدمت به مدت هفت سال اخذ خواهد شد.

 

سازمان امور عشایر ایران

 – از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست تغییر محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

– متقاضیان بایستی توانایی جسمانی انجام ماموریت های مکرر در مناطق دور دست عشایری و صعب العبور را داشته باشند.

سازمان دامپزشکی کشور

 ۱ .از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست جابجایی محل خدمت بـه مـدت ده سـال اخذ خواهد شد. لیکن شرط مذکور، در طی مدت یاد شده، الزامی برای استمرار قرارداد پیمانی برای دستگاه اجرایی مربوطه ایجاد نمی نماید.

 ۲ .رعایت موارد ذیل الزامی است:

 – در رشته های شغلی « کارشناس پیشگیری و مبارزه بابیماریهای دامی» و «دامپزشک» برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی دامپزشکی داشتن مدرک دکتری حرفهای یا عمومی دامپزشکی الزامی است.

 – در رشته شغلی «کارشناس بهداشت دام و فرآورده های دامی» برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی دامپزشکی داشتن مدرک دکتری حرفهای یا عمومی دامپزشکی الزامی است.

 – در رشته شغلی «کارشناس آزمایشگاه غذا، دارو و بهداشتی» برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی در رشته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی و برای دارندگان مدرک دکترای تخصصی در رشته های دامپزشکی داشتن مدرک دکترای حرفهای یا عمومی دامپزشکی الزامی است.

 – در رشته شغلی «حسابدار» برای دارندگان مدرک بالاتر از کارشناسی داشتن مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری یا مدیریت مالی الزامی است.

 – در رشته شغلی «کارشناس امور اداری» برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی در رشته مدیریت، الزامی است.

 – در رشته شغلی «حقوق» برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد داشتن مدرک کارشناسی در رشته حقوق، الزامی است.

شرکت سهامی بیمه ایران

  ۱ -ضروری است داوطلبان شغل کارشناس حقوقی دارای مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری، فارغ التحصیل کارشناسی رشته حقوق باشند.

۲ -از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست جابجایی محل خـدمت بـه مـدت پـنج سال اخذ خواهد شد

سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های کشور

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

سازمان ثبت احوال کشور(اداره کل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان)

شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مادر تخصصی

وزارت نیرو

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سازمان امور اراضی کشور

از پذیرفته شـدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صـورت محضری مبنی بر عدم درخواست جابجایی محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای کشور

از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست تغییر محل خدمت به مدت پنج سال اخذ خواهد شد.

شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

از پذیرفته شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری به مدت پنج سال در شغل محل انتخابی و ده سال در دستگاه اجرایی انتخاب شده اخذ خواهد شد.

سازمان هوا شناسی

– از پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون، تعهد خدمتی به صورت محضری مبنی بر عدم درخواست تغییر محل خدمت به مدت ده سال اخذ خواهد شد.

– طی نمودن موفقیت‌آمیز دوره‌های آموزشی تخصصی هواشناسی بمدت حداقل شش ماه در مرکز آموزش هواشناسی و علوم جو جهت دارندگان سایر مدارک تحصیلی (غیر از رشته تحصیلی هواشناسی) برای متقاضیان مشاغل اختصاصی هواشناسی الزامی است.

 

– ارائه تعهد خدمت نوبتکاری (شیفتی) در مشاغل کاشناس زیر ساخت ارتباطات هواشناسی و کارشناس هواشناسی همدیدی

 

لینک ثپت نام:

https://register1.sanjesh.org/RGEMPN798/

 

برای دیدن اگهی های استخدامی گیلان کیلیک کنید

برای دیدن اگهی های استخدامی مازندران کیلیک کنید

برای دیدن اگهی های استخدامی قزوین کیلیک کنید

برای دیدن اگهی های استخدامی تهران کیلیک کنید


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید