جذب و ساماندهی نیروهای خرید خدمات آموزشی منوط به دریافت مجوز از سازمان استخدامی

جذب و ساماندهی نیروهای خرید خدمات آموزشی منوط به دریافت مجوز از سازمان استخدامی

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص تعیین تکلیف نیروهای خرید خدمات گفت: آموزش و پرورش به طور حتم، خواهان جذب و ساماندهی این نیروها به صورت قرارداد کار معین است، اما این اقدام منوط به دریافت مجوز از سازمان امور استخدامی کشور است.

به گزارش ایلنا، مسعود بهرامی در خصوص کسری معلم در شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: کسری سازمانی معلم نداریم، اما به صورت مصداقی و موردی ممکن است کلاس خالی وجود داشته باشد و این امر به دلایلی مانند مرخصی، جابجایی معلم و… در هر زمانی از گذشته تاکنون اتفاق می‌افتد و ممکن است مدتی طول بکشد تا معلم برای این کلاس تامین شود.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، وی با اشاره به آزمون ماده۲۸ عنوان کرد: متاسفانه هیچ سالی در آزمون ماده۲۸ به اندازه ظرفیت استخدامی، پذیرش نیرو نداشته‌ایم و این امر به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد اما برای اینکه در سال آینده مهر کم چالشی داشته باشیم، دو اقدام باید صورت پذیرد؛ اول مجوز آزمون استخدامی به موقع صادر شود تا پس از برگزاری آزمون و مراحل مصاحبه، پذیرفته‌شدگان به موقع سر کلاس حاضر شوند. دوم؛ با پرداخت به موقع حق‌التدریس شاغلین و بازایستادگان، اعتمادسازی کنیم تا همکاری مناسب در این جهت از سوی فرهنگیان انجام شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید