جمع کردن بساط گستران بازار کار بزرگی بود که به خوبی رسانه‌ای نشد

جمع کردن بساط گستران بازار کار بزرگی بود که به خوبی رسانه‌ای نشد

کارواشتغال به نقل از دانشجو مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: موضوع جمع کردن بساط گستران در خیابان پانزده خرداد واقعا کار بزرگی بود که به خوبی رسانه‌ای و اطلاع رسانی نشد و ما امیدواریم این کار در منطقه ۱۲ ادامه دار باشد و در انجام آن به شهرداری منطقه کمک می‌کنیم.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: ما در خیابان پانزده خرداد با مشکل تجمع بساط گسترها روبرو بودیم و با ساماندهی که طی روزهای اخیر انجام شده است، در حال حاضر تعدادشان خیلی کمتر شده است.

وی تصریح کرد: تا پیش از ورود شهردار منطقه ۱۲ به موضوع ساماندهی بساط گستران شرایط طوری شده بود که مردم برای رد شدن از خیابان محدوده پانزده خرداد باید به دستفروشان می‌گفتند که بساط خود را جمع و جور کنند تا بتوانند عبور کنند و هم مردم آسیب می‌دیدند و هم کسانی که در این خیابان مغازه دارند و کاسب هستند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران خاطرنشان کرد: یک مشکل دیگری که حضور بساط گستران ایجاد کرده بود، این بود که مسیری که شهرداری برای عبور چرخ دستی‌ها که به دلیل عدم امکان ورود ماشین لازمه بازار هستند گذاشته بود را مسدود کرده بودند و چرخ دستی ها که لبه‌های تیز هم دارند، به مردم برخورد می‌کرد.

بیگی همچنین اضافه کرد: بخشی از مشکل حضور بساط گسترها با ورود شهردار منطقه ۱۲ حل شده است و برای حل بخش دیگر این مشکل شهرداری با یک شرکتی در حال انعقاد قرارداد است که افرادی که با چرخ دستی کار می‌کنند شناسایی شده و ثبت نام شوند و در ایمن سازی این چرخ‌ها هم اقداماتی صورت بگیرد و در قسمت لبه‌های آن محافظ بگذارند.

وی در ادامه تأکید کرد: موضوع جمع کردن بساط گستران در خیابان پانزده خرداد واقعا کار بزرگی بود که به خوبی رسانه‌ای و اطلاع رسانی نشد و ما امیدواریم این کار در منطقه ۱۲ ادامه دار باشد و در انجام آن به شهرداری منطقه کمک می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران یادآور شد: ساماندهی چرخ دستی‌ها و موتورسوارها هم در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ قرار دارد و به صورت فاز به فاز دارند کار را به جلو ببرند.

بیگی تصریح کرد: یک اتفاق خوب دیگری هم که افتاده این است که هیئت امنای بازار با شهرداری منطقه همراه شدند و با هم مشکلات این محدوده را حل می‌کنند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید