حرفه آموزی سربازان باعث می شود جوانان زیادی با مهارت وارد بازار کار شوند

حرفه آموزی سربازان باعث می شود جوانان زیادی با مهارت وارد بازار کار شوند

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان:

سردار شاهوار پور گفت: برای حرفه آموزی سربازان، همکاری دستگاه‌ها مهم است؛ با این اقدامات جوانان زیادی با مهارت وارد بازار کار می شوند و در کاهش نرخ بیکاری استان اثر گذار است.

کارواشتغال به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «حسن شاهوار پور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در نشستی با موضوع مهارت آموزی سربازان که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه انجام گرفت اظهار داشت: حرفه آموزی سربازان در چند سال اخیر بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است که با همکاری دستگاه‌های مربوطه تلاش داشتیم تا با مهارت آموزی به سربازان شرایط را برای اشتغال و فعالیت سربازان در بازار کار فراهم کنیم.

وی افزود: سال گذشته استان خوزستان در کل کشور رتبه نخست را در آموزش و مهارت آموزی به سربازان کسب کرد و از تمامی دستگاه‌های مربوطه درخواست داریم امسال نیز در اجرای این طرح نهایت همکاری را داشته باشند.

سردار شاهوار پور گفت: برای حرفه آموزی سربازان، همکاری دستگاه‌هایی همچون فنی و حرفه ای، سازمان صمت و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهم است؛ با این اقدامات جوانان زیادی با مهارت وارد بازار کار می شوند و در کاهش نرخ بیکاری استان اثر گذار است.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان بیان کرد: از امسال هر سه ماه یکبار اقدامات انجام شده در این طرح بررسی می‌شود و روند اعطای پرداخت تسهیلات به سربازان با مهارت از سوی بانک ها نیز مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: تامین تجهیزات متناسب با مشاغل مورد نیاز در خوزستان و امکانات نرم افزاری برای مهارت آموزی سربازان بسیار مورد اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید