خبر جدید اعلام نتایج آزمون آموزش و پرورش

خبر جدید اعلام نتایج آزمون آموزش و پرورش

خبر جدید اعلام نتایج آزمون

سخنگوی آموزش و پرورش گفت: ما همان اصراری که قبلا برای برگزاری آزمون استخدامی داشتیم، حالا برای اعلام نتایج این آزمون داریم و امیدواریم سازمان سنجش به زودی نتایج را در اختیار ما قرار دهد.
«صادق ستاری‌فرد» سخنگوی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره علت اعلام نشدن نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: وزارت آموزش و پرورش منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش است و هیچ ضریبی هم نیست که باید از سوی ما به سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شود.
او در ادامه گفت:‌ در واقع سازمان سنجش آموزش معطل وزارت آموزش و پرورش نیست بلکه آموزش و پرورش منتظر اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش است. ما همه زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای انجام مصاحبه و فرایند گزینش و جذب قبول شدگان را شروع و پیش‌بینی کرده ایم و به همه استان‌ها هم دستورالعمل‌های لازم ابلاغ شده و فقط منتظر نتایج آزمون هستیم.
ستاری فرد با تاکید بر اینکه هیچ کوتاهی از سوی آموزش و پرورش انجام نشده و هیچ ضریبی نباید از سوی این وزاتخانه به سازمان سنجش اعلام شود، در مورد موعد اعلام نتایج آزمون استخدامی که قبلا توسط سازمان سنجش آموزش مشخص شده بود، یادآور شد: براساس برنامه از قبل تعیین شده، مقرر بود تا ۲۰ خردادماه نتیجه اعلام شود. در این مدت ما و اداره کل در استان‌ها منتظر نتایج آزمون بودیم و کارگروه‌ها و اعضا را پیش بینی کرده‌ایم منتها هنوز نتیجه‌ای اعلام نشده و این موضوع که گفتند وزارت آموزش و پرورش باید ضرایبی را اعلام کند، صحت ندارد و آموزش و پرورش منتظر اعلام نتایج سازمان سنجش است و امیدواریم هرچه زودتر داده‌ها و نتایج به دست ما برسد تا فرایند استخدام و گزینش شروع شود.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: ما فرصت نداریم و اتفاقا آموزش و پرورش اصرار داشت آزمون استخدامی زودتر برگزار و نتیجه هم سریعتر اعلام شود تا بتوانیم برای سال تحصیلی پیش رو قبول شدگان را به کار بگیریم. ما همان اصراری که قبلا برای برگزاری آزمون داشتیم حالا برای اعلام نتایج داریم و امیدواریم سازمان سنجش به زودی نتایج را در اختیار ما قرار دهد.

منبع : ایلنا-ایران استخدام


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

گفتگوها

دیدگاهتان را بنویسید