خبر خوش برای این مشمولان سربازی ؛معاف شدید وام اشتغال

خبر خوش برای این مشمولان سربازی ؛معاف شدید وام اشتغال

کسازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: برابر ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح دوره آموزش رزم مقدماتی معافیت مشمولان دارای سه فرزند و بیشتر لغو و متقاضیان واجد شرایط برای بهره مندی از این معافیت می‌بایست با مراجعه به معاونت وظیفه عمومی و یا یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰) محل سکونت نسبت به تکمیل فرم تعهد آموزشی اقدام کنند.

کارواشتغال به نقل از خبر ملت : دراین اطلاعیه آمده است : مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان های داخلی (سروش،ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند

وام برای سرباز

پیش از این خبر هم صحبت از وام برای سربازها بود . در همین راستا سردار محمدجواد زاده‌کمند درباره شرایط اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به کارکنان وظیفه مهارت‌دیده اظهارکرد: در راستای پشتیبانی و حمایت شغلی از کارکنان وظیفه ماهر ترخیص شده از خدمت، مطابق با هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه‌های متولی اشتغال و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سال ۱۴۰۱، این قرارگاه موفق به ثبت نام بیش از شش هزار و ۳۰۰ نفر از متقاضیان و بررسی و هدایت بخشی از آن‌ها به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات شغلی شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۹ هزار نفر از سربازان وظیفه مهارت‌دیده تسهیلات شغلی خود را دریافت کرده‌اند، گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر نیز که در گذشته ثبت نام کرده بودند، در نوبت دریافت تسهیلات قرار داشته و به زودی تسهیلات خود را دریافت خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی از دو ماهه پایانی سال ۱۴۰۱ آغاز شد و مطابق مصوبه شورای عالی اشتغال کشور، ادامه روند اعطای تسهیلات از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۲ تمدید شده است. همچنین مطابق هماهنگی‌های صورت گرفته و تعامل با بانک‌های عامل استان‌ها، درحال حاضر تعدادی از متقاضیان در فرآیند دریافت تسهیلات قرار گرفته‌اند. وی گفت: اعطای تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط برای سال ۱۴۰۲ منوط به ابلاغ آیین نامه نحوه اعطای تسهیلات توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی و تعیین قدرالسهم استانی بانک‌های عامل از محل اعتبارات سال ۱۴۰۲ شده است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید