دانشگاه الزهرا برای برگزاری آزمون استخدامی قرنطینه می‌شود

کارواشتغال به نقل از  گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید رضایی معاون آموزشی دانشگاه الزهرا «س» با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی وزارت علوم گفت: با توجه به تعیین دانشگاه الزهرا به عنوان یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون استخدامی، این دانشگاه در تاریخ ۲۲ مرداد ماه ۱۴۰۰، قرنطینه می‌شود.

وی گفت: ما در طی سال، آزمون‌های مختلفی را که سازمان سنجش به ما ارجاع می‌دهد، برگزار می‌کنیم که تعداد آن‌ها در سال به ۱۰ تا ۱۲ آزمون می‌رسد. اخیرا نیز کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد و آزمون کانون وکلا را برگزار کردیم که تقریبا هر سه آزمون نیز در وضعیت قرمز و شیوع ویروس کرونا دلتا برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه الزهرا در این باره افزود: ستاد ملی مبارزه با کرونا یک سری تمهیداتی را به ما اعلام می‌کند و ما تمامی این پروتکل‌ها را در زمان برگزاری آزمون رعایت می‌کنیم. به عنوان مثال، ما برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی صندلی‌های داوطلبان را با فاصله قرار می‌دهیم و عوامل اجرایی نیز پروتکل‌های بهداشتی را کاملا رعایت می‌کنند. همچنین حین برگزاری آزمون، پنجره‌ها کامل باز است تا امکان شیوع ویروس کاهش یابد.

وی با بیان اینکه حین برگزاری آزمون ناظر بهداشت شرایط را کنترل می‌کند، افزود: نماینده سازمان سنجش نیز حین برگزاری آزمون حضور دارد و من به عنوان نماینده تام‌الاختیار دانشگاه الزهرا و سازمان سنجش مرتب شرایط و وضعیت برگزاری آزمون را نظارت میکنم.

رضایی با اشاره به برگزاری آزمون‌ها در دوران پاندمی کووید-۱۹، گفت: در این یک سال و نیم گذشته، دانشگاه الزهرا از جمله حوزه‌هایی بوده است که مشکل خاصی در برگزاری آزمون‌ها نداشته است.

معاون آموزشی دانشگاه الزهرا تصریح کرد: ما هیچ مشکلی در برگزاری آزمون نداریم و کاملا مطابق با نظر سازمان سنجش و ستاد ملی مبارزه با کرونا عمل میکنیم. البته سال گذشته شب برگزاری آزمون، سازمان سنجش خبر لغو برگزاری آزمون را اعلام کرد. در چنین شرایطی نیز ما تابع تصمیم‌گیری‌های کلان هستیم.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید