جذب نیرو و استخدام جدید در اموزش و پرورش مرکزی

 

جذب نیرو و استخدام جدید در اموزش و پرورش مرکزی

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش استان گفت: در سال تحصیلی جدید مجوز جذب ۵۰۹ نفر معلم را از طریق ماده ۲۸ در سطح استان دریافت کردیم که این تعداد در فراخوانی که در اواخر مردادماه یا اوایل شهریورماه ابلاغ و منتشر می‌شود با برگزاری آزمون جذب می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی حیدری دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب بابیان اینکه برای تحقق اهداف این پروژه کارگروهی از ابتدای تابستان کار خود را به‌صورت تخصصی انجام می‌دهد، گفت: پروژه مهر آن‌قدر مهم است که در شعار سال آموزشی ۹۸_۹۹ هم که «پروژه مهر و نظام راهبردی مدرسه محور» است، به آن اشاره‌شده است.

توزیع ۹۵درصد کتب درسی ابتدایی و متوسطه دوم میان مدارس

حیدری در ادامه بابیان اینکه اکثر کتب درسی دوره ابتدایی و متوسطه دوم میان مدارس توزیع‌شده است، افزود: تا به حال ۹۵درصد کتب درسی میان مدارس ابتدایی و متوسطه دوم استان توزیع شده است و کتاب های درسی متوسطه اول نیز در کتابفروشی های سطح شهر عرضه می شود.

دریافت مجوز جذب ۵۰۹نفر معلم از طریق ماده۲۸

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید مجوز جذب ۵۰۹ نفر معلم را از طریق ماده ۲۸ در سطح استان دریافت کردیم، گفت: این تعداد در فراخوانی که در اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه ابلاغ و منتشر می شود با برگزاری آزمون جذب می شوند. همچنین سهمیه دانشگاه فرهنگیان استان برای سال تحصیلی جدید ۴۸۰ نفر است که از طریق این دانشگاه و در دوره تحصیلی ۴ ساله جذب خواهند شد.

وجود ۳۵۰ مدرسه گردشی در سطح استان/ ساوه رکورد دار مدارس گردشی

حیدری با اشاره به وجود حدود ۳۵۰ مدرسه گردشی در سطح استان، اظهار کرد: این تعداد مدرسه گردشی که در دو نوبت صبح و عصر فعالیت دارند حدود ۱۷درصد از کل مدارس استان را تشکیل می دهند و بیشترین تعداد آن در شهرستان ساوه قرار دارد که باعث مشکلاتی هم می شود.

دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان با اشاره به برگزاری جشن عاطفه ها در آستانه مهرماه توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی، تصریح کرد: اگر این دو نهاد بتوانند جشن عاطفه ها را زودتر برگزار کنند تا لوازم التحریر و وسایل کمک آموزشی زودتر به دست دانش آموزان نیازمند برسد بسیار خوب است. چرا که معمولا وقتی این اقلام به دست دانش آموز می رسد که یک هفته یا بیشتر از سال تحصیلی گذشته و دانش آموز مجبور به تهیه این ملزومات شده است و در واقع این کمک ها دردی را از او دوا نمی کند

 

 

ایران و استخدام ، استخدام و ایران ، گیلان استخدام استخدام در گیلان استخدام در رشت استخدام در مرکزی


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید