دوزاده تیر ازمون استخدام اتشنشانی

به گزارش  کارواشتغال از  خبرگزاری دانشجو، آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران سال ۱۴۰۰ مطابق اطلاعیه منتشر شده در سازمان سنجش آموزش کشور بعد از ظهر روز شنبه ۱۲ تیرماه منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

فرآیند برگزاری آزمون بعدازظهر از ساعت ۱۵:۰۰ آغاز و درب‌های ورود به جلسه آزمون در ساعت ۱۴:۳۰ بسته خواهد شد، لذا متقاضیان می‌بایست قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.


کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از روز چهار‌شنبه نهم تیرماه ۱۴۰۰ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

گفتنی است، برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید