رفع بيکاري در خوزستان با احياي واحدهاي صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل

رفع بيکاري در خوزستان با احياي واحدهاي صنعتي تعطيل و نيمه تعطيل

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری آریا-حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی(ع) و روز پدر و همچنین چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر احیای واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در خوزستان تاکید کرد و گفت: مسئولان باید با یک گروه ویژه به دنبال رفع موانع گردش چرخ تولید و اقتصاد و پیشرفت باشند.

به گزارش خبرگزاری آریا از اهواز؛وی راه برون رفت ازمشکلات اقتصادیخوزستان را ایجاد اشتغال، افزایش ظرفیت‌ها و استفاده از نخبه‌های جوان عنوان کرد و افزود: باید از نخبه‌ها در صنعت و تولید استفاده کرد، اگر در دنیا کشوری پیشرفت می‌کند علت آن اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالا‌های داخلی و تولید داخلی است، بسیاری از محصولات ما کیفیت برتری نسبت به نمونه خارجی دارند که باید دولت تلاش کند کیفیت محصولات تولید داخل را افزایش دهد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با بیان اینکه در خوزستان اگر ۲ اتفاق مهم بیفتد اشتغال ایجاد می‌شود، ادامه داد: باید ظرفیت‌های تولید و چرخ صنعت چند برابر شود، در کنار خطوط تولیدی خطوط دیگری راه اندازی کنیم تا نیرو‌های بیشتری فعالیت کنند.

خطیب جمعه اهواز می‌گوید: امروز ما در حوزه‌های علمی، تکنولوژی و خیلی از عرصه‌ها دیگر رتبه بالایی داریم، ولی در مسائل اقتصادی ضعیف هستیم، چون به خوبی در این حوزه عمل نکرده ایم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های شهر اهواز و استان استفاده کرد، گفت: در سایر شهر‌های کشور وقتی خیابانی حفاری می‌شود ظرف یک روز اصلاح می‌شود، ولی در اهواز و برخی شهر‌های استان این چنین نیست، مسئولان این حوزه باید تلاش کنند تا ما هم مثل سایر شهر‌ها و استان‌ها باشیم.

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید