روایتی از تخلفات استخدامی دولت روحانی در گچساران

روایتی از تخلفات استخدامی دولت روحانی در گچساران

فرماندار گچساران گفت: ما بسیار دغدغه بیکاری جوانان و فرزندان شهدا را در گچساران داریم ولی برخی افراد که در حال حاضر دلسوزی می کنند چطور در گذشته به فکر فرزندان بیکار شهدا نبودند.

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا در گچساران باید به طور کانل انحام شود.

وی بیان کرد: همه ما آرامش و امنیت خود را مدیون خون شهدا و ابثار خانواده های آنان هستیم.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه تامین آب تمام گلزارهای شهدا از اولویت است، تصریح کرد: ما باید در عمل ارادت خود را به شهدا نشان دهیم و این ارادت نباید تنها به صورت لسانی باشد.

دیهیم‌خوب عنوان کرد: تا پایان شهریورماه برق گلزار روستاها باید تامین گردد.

وی گفت: چرا باید فرزندان شهید و بومی این شهرستان بیکار باشند ولی اغلب افراد به کار گرفته شده در سنوات گذشته مشغول به کار غیر بومی هستند.

وی با اشاره به اینکه باید از شما بپرسم شما مدیران کجا بودید که فلان شخص از فلان استان در پتروشیمی در گذشته استخدام شده ولی جوانان بومی و خانواده شهدای ما بیکار هستند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: ما بسیار دغدغه بیکاری جوانان و فرزندان شهدا را در گچساران داریم ولی برخی افراد که در حال حاضر دلسوزی می کنند چطور در گذشته به فکر فرزندان بیکار شهدا نبودند.

دیهیم خوب بیان کرد: سهم و امتیاز مال گچساران است ولی دیگران از آن سود میبرند.

وی افزود: در گچساران سدکوثر، چم شیر و رودخانه خیرآباد را داریم ولی وضعیت بیکاری جوانان اینگونه است، باید مدیر سنوات گذشته فلان شخص را استخدام کند ولی یک فرزند شهید را به کار نگرفته است.

فرماندار گچساران اظهار کرد: ما برای گچساران و فرزندان شهدا و جوانان بیکار آن بسیار ناراحت هستیم و تلاش می کنیم.

دیهیم خوب ادامه داد: مدیری در دوران آقای رئیسی تا کنون کاهلی نکرده اگر نتوانستند کاری بهتر انحام دهند دستشان خالی بوده است.

وی گفت: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و مسئولان در سنوات گذشته باید به جای استفاده از برخی افراد در استخدام ها از خانواده شهدا استفاده می کردند.

هرمزپور معاونت سلامتو توانمند یازی بنیاد شهید و امور ابثارگران استان گفت: ما باید در این جلسه مسائل و‌مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را عنوان کنیم.

وی افزود: شهدا نمی دانستند که وقتی به جبهه می روند باید به فکر برق مزار خود باشند، امروز باید کاری انجام شود که خانواده شهید و مردم راضی باشند، هر مرکز درمانی پول خود را دریافت می کند ولی حق ندارد جلو درمان پدر شهید را بگیرد.

هرمزپور اضافه کرد: باید تلاش کرد تا خانواده شهدا در کف خیابان به دنبال خدمات به خود نباشند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید