ساخت مسکن و ایجاد اشتغال از اولویت‌های کمیته امداد است

ساخت مسکن و ایجاد اشتغال از اولویت‌های کمیته امداد است

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در هفتمین جلسه شورای مدیران استان ضمن تشریح برنامه‌های این اداره کل در سال جاری اظهار داشت: تقویت تعاملات بین بخشی در مناسبت‌های مختلف و ارائه خدمات هدفمندتر اولویت کاری کمیته امداد در سال جاری خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ارائه خدمات در حوزه مسکن و اشتغال با محوریت توانمندسازی جامعه هدف را از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد در سال جاری عنوان کرد و افزود: باید راهبرد یک ساله برای فعالیت‌ها تدوین شود تا اقدامات طبق برنامه انجام شود.
وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده به منظور تنویر افکار عمومی، ایجاد امید در بین جامعه هدف و اعتمادسازی بیشتر بین خیران و حامیان گفت: اقدامات و خدمات قابل توجهی انجام می شود و نیاز است در اطلاع رسانی اقدامات همت مضاعف داشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه مشکلات جامعه هدف کمیته امداد خاص و نیازمند پیگیری ویژه است، اضافه کرد: امیدواریم با پیگیری‌ جدی‌‎تر مشکلات مددجویان عزیز شاهد ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف باشیم.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید