سخنان نماینده ولی فقیه گیلان در مورد سردار حق بین

آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز(چهارشنبه، ۱اردیبهشت) در مراسم وداع با پیکر مطهر سردار «محمد حق‌بین» که در لشکر ۱۶ قدس رشت برگزار شد اظهار کرد: سردار حق‌بین مجاهد خستگی‌ناپذیر در دو جبهه ایران و سوریه بود که توانست با درایت در جبهه حق علیه باطل خوش بدرخشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه سردار حق‌بین از همان اوایل انقلاب فعالیت‌های انقلابی خود را آغاز کرد افزود: راه و رسم این فاتح میدان‌های نبرد و مجاهد گیلانی هرگز پایان نیافته و الگوی ما و نسل های آینده است.

وی با بیان اینکه این مجاهد فی سبیل‌الله در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های درخشانی داشته است گفت: کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری این سردار سرافراز، از یاد‌ها فراموش شدنی نیست.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه این مجاهد بزرگ و سرباز دلاور و رشید اسلام، عمر با برکت خود را در مسیر پاسداری از اسلام ناب محمدی سپری کرد تصریح کرد: پس از دوران دفاع مقدس نیز تلاش خالصانه سردار در مسئولیت‌های بسیار مهمی که در رأس سپاه بر عهده داشت، همواره ستودنی بوده و آثار و برکات فراوانی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به همراه داشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تاثیر مکتب حضرت امام (ره) در تربیت نیروهایی مثل سردار حق‌بین خاطرنشان کرد: حرکت امام خمینی(ره) قبل از انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا آخر حیات خود یک مکتب و منش پیامبرگونه بود که تربیت یافتگان این مکتب شهید سلیمانی‌ها و حق‌بین‌ها شدند.

سایر اخبار :

https://karoeshteghal.ir/post/list


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید