ضرورت اتمام ساخت مخزن ۳ هزار مترمکعبی ذخیره آب آشامیدنی املش(گزارش و عکس خبری)

ضرورت اتمام ساخت مخزن ۳ هزار مترمکعبی ذخیره آب آشامیدنی املش(گزارش و عکس خبری)

سرپرست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان برتسریع ساخت مخزن ۳ هزار مترمکعبی ذخیره آب آشامیدنی شهرستان املش در راستای تامین آب آشامیدنی سالم و پایدار منطقه تاکید کرد.

به گزارش کارواشتغال : ضرورت اتمام ساخت مخزن ۳ هزار مترمکعبی ذخیره آب آشامیدنی املشبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ موسی فکور در حاشیه‌ی بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان املش بر تسریع اجرای این طرح‌ها تاکید کرد و گفت: برای تامین آب آشامیدنی وپایدار درساخت مخزن ۳ هزار مترمکعبی ذخیره آب آشامیدنی شهر املش باید تسریع یابد.

سرپرست معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان با اشاره به شناسایی روستا‌های دارای تنش آبی و معرفی این مناطق به قرارگاه محرومیت زدایی برای اقدام سریع، افزود: همچنین لایروبی آب بندان‌ها، رودخانه‌ها، نهر‌ها و تجهیز چاه‌های آب کشاورزی در اولویت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یک منطقه در بالادست روستای کوهپایه‌ای تابستان نشین املش که در معرض رانش قرار دارد شناسایی شده که وضعیت این منطقه در جلسه آتی استانی بررسی خواهد شد، اضافه کرد: در صورت تصویب، اهالی این روستا جابجا خواهند شد.

موسی فکورهمچنین از پل در مرحله افتتاح کیازنیک هم بازدید کرد و گفت: پس از تامین روشنایی و آماده سازی این پل ، دهه‌ی فجر امسال افتتاح شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید