فرصت سرمایه گذاری برای تُجار در گیلان

فرصت سرمایه گذاری برای تُجار در گیلان

توانمندی‌های گیلان در حوزه حمل و نقل و لجستیک در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشور به نمایش گذاشته شد.

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: همزمان با هفته حمل ونقل، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته به مدت ۳ روز در مصلای تهران آغاز به کار کرده است.
آقای یونسی افزود: هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته با شعار «حمل و نقل هوشمند، ترانزیت و توسعه اقتصاد» آغاز به کار کرده است.
وی اضافه کرد: در این نمایشگاه در غرفه گیلان با ارائه بولتن و پخش فیلم ازبنادر گیلان، توانمندی ها، زیرساخت‌های موجود و فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در بنادر گیلان معرفی شده است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان با اشاره به اینکه بسیاری از سرمایه گذاران و ۳۱۶ شرکت بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه حضور دارند، بیان کرد: برگزاری میز ارتباطات مردمی با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی و رؤسای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در محل نمایشگاه از ویژه برنامه‌های این دوره از نمایشگاه حمل و نقل کشور است. 
به گفته یونسی، مهمترین برنامه‌های این نمایشگاه برگزاری نشست‌های تخصصی با عناوین راهکار‌های تبیین مبحث ۲۳ مقررات ملی و کنترل ساختمان، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشور‌های مختلف، کارگاه آموزشی مهندسی ارزش برنامه‌ریزی شده شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های حمل و نقل کشور، کارگاه آموزشی بررسی ویژگی‌های فیزیکی و عملکردی مراکز لجستیکی کشور‌های مختلف برنامه‌ریزی شده از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه‌ها است.

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید