فرمانده سپاه مازندران: سپاه حامی تولیدکنندگان در شرایط تحریم است

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به توطئه استکبار برای ایجاد موانع در سر راه تولیدات داخلی، گفت: سپاه حامی واقع تولیدکنندگان در شرایط تحریم است.

به گزارش کارواشتغال از خبرگزاری تسنیم از  ساری  به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کارگر و هفته بسیج کارگری و کارخانجات در دیدار با مدیران و کارکنان شرکت تولیدی نمونه آنتی بیوتیک‌سازی مرکز استان بازدید ، با اشاره به رسالت شرکت‌های تولیدی، اظهار داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب هرکاری که موجب ایستادگی در مقابل استکبار می‌شود، آن کار جهادی است.

وی با بیان اینکه شرکت تولیدی  آنتی بیوتیک‌سازی در حوزه داروسازی، باعث افتخار مازندران است، افزود: یکی از مشکلات حوزه تحریم در بخش دارو است. 

مسلمی با تاکید بر اینکه هر چه مشکلات مردم را با تلاش و کار جهادی کمتر بکنیم قطعا مشت محکمی را بر دهان استکبار می‌کوبیم، تصریح کرد: این شرکت تولیدی در خط مقدم مقابله با استکبار قرار دارد.

فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از زحمات مدیران و کارکنان شرکت تولیدی آنتی بیوتیک‌سازی خاطرنشان کرد: ملت ایران به این شرکت و کارکنان آن افتخار می‌کند چرا که در سایه  عزم و جدیت و تخصص ، شاهد رشد و تحولی چشمگیر در بخش تولیدات این شرکت هستیم.

مسلمی با تصریح بر اینکه سپاه به عنوان سرباز انقلاب در جاهایی که بتواند مشکلی از شرکت‌های تولیدی رفع کند، حاضر است، گفت: سپاه در کنار شرکت‌های تولیدی است و حمایت کننده تولیدکنندگان است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه بسیج کارگری،کمک کار کارخانجات و تولیدکنندگان است، اضافه کرد: بسیج کارگری در بهره وری و راندمان کاری شرکت‌ها و کارخانجات باید اثرگذار باشد.

مسلمی با تاکید بر اینکه راه رفع تحریم و نجات کشور از مشکلات حمایت از شرکت‌های تولیدی است گفت: در کشور به دنبال خودکفایی هستیم و شرکت تولیدی آنتی بیوتیک‌سازی یکی از آن شرکت‌ها است.

 ورود بسیج کارگری برای حمایت از جامعه نخبگانی 

شهرام نوری، مسئول ستاد تخصصی بسیج سپاه کربلا  نیز با اشاره به شعار سال و پشتیبانی از جامعه نخبگانی،گفت :طبق فرموده رهبر معظم انقلاب در حمایت از نخبگان، بسیج کارگری برای اجرای منویات معظم له وارد میدان شد.

وی با بیان اینکه شرکت آنتی بیوتیک‌سازی ساری در سال ۹۳ در حال ورشکسته شدن بود، خاطرنشان کرد: با تیمی که مهندس موسوی و بسیج کارگری تشکیل دادند این شرکت از ورشکستگی نجات پیدا کرد و امروزه  به سوددهی رسید و در حوزه دانشی هم رشد چشمگیری داشت.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید