فهرست نهایی قبول شدگان استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

فهرست نهایی قبول شدگان استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹

کارواشتغال : احمد طاهر سلطانی مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش اظهار کرد که فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹ به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش وپرورش اعلام شد.

 

 طاهرسلطانی ضمن توفیق روزافزون برای پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی سال ۱۳۹۹، مراحل مختلف بررسی صلاحیت‌های عمومی داوطلبان را تشریح کرد و گفت:  فهرست نهایی اسامی پذیرفته شدگان آزمون مذکور روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۵ به مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش تحویل داده شد تا  سایر مراحل جذب و بکارگیری این داوطلبان انجام پذیرد.

 

او از تمام همکاران هسته‌های گزینش تابعه و گزینشگران در مناطق و نواحی آموزش و پرورش سراسر کشور برای همکاری در این پروژه که در شرایط دشوار همه گیری بیماری کرونا انجام پذیرفت تشکر کرد.

 

مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش رشد و توسعه همه جانبه کشور را در گرو شناخت، پرورش و هدایت استعداد‌ها و به کارگیری نیرو‌های توانمند و مخلص درمسیر بالندگی و رشد و شکوفایی کشور دانست و از اینکه همکاران با تلاش‌های ارزنده و خستگی ناپذیر خود به این مهم همت داشتند، تشکر کرد.

 

لازم به ذکر است در مجموع ۲۲ هزار و ۹۲۴ پرونده در این آزمون مورد بررسی قرار گرفت.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید