قدرداني استاندار آذربايجان شرقي از عملکرد کميته امداد در حوزه اشتغال

قدرداني استاندار آذربايجان شرقي از عملکرد کميته امداد در حوزه اشتغال

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری آریا-استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در حوزه اشتغال بر توجه ویژه به ظرفیت‌های اشتغال‌زایی ازجمله توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی، تقویت مشاغل خانگی، حمایت از تاسیس تعاونی‌ها و افزایش سهم اقتصاد دیجیتال تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛عابدین خرّم در جلسه کمیته هماهنگی اشتغال استان، با ابراز خرسندی از بهبود جایگاه استان در حوزه اشتغال طی ۳ ماه گذشته، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب کمیته اشتغال و تلاش دستگاه‌های مسئول، موانع این حوزه برطرف شده و امروز آمار استان در این حوزه قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه اشتغال جزو شعارهای اصلی و همیشگی دولت عدالت‌محور در راستای ایجاد زنجیره تولید و ارزش افزوده است، گفت: برای تحقق اهداف دولت در این حوزه، باید هماهنگی و تعامل مناسب بین دستگاه‌ها و همچنین توازن و تعادل در عملکرد بانک‌ها برقرار باشد.

خرّم افزود: از بانک‌هایی که به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات اشتغال عمل کرده‌اند قدردانی می‌کنیم و بانک‌هایی که عملکرد آنها پایین‌تر از حد انتظار بوده باید پاسخگو باشند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با قدردانی از عملکرد کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی استان برای حمایت از اقشار نیازمند، اظهار داشت: کمیته امداد استان در جذب تسهیلات اشتغال عملکرد خوبی داشته و رصد فرصت‌های شغلی ایجادشده توسط این کمیته اقدام ارزشمندی است که باید در بقیه دستگاه‌ها هم اجرا شود.

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید