قرار گرفتن ذره بین بازرسی روی سازمان های تامین آب آشامیدنی سالم در گیلان

قرار گرفتن ذره بین بازرسی روی سازمان های تامین آب آشامیدنی سالم در گیلان

بازرس کل گیلان گفت: متولیان تامین آب آشامیدنی پایدار در استان باید اقدامات اصلاحی آب بهداشتی و پایدار مشترکان گیلانی را فراهم کنند.

کاروواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ سجاد ده ده جانی بازرس کل گیلان در نشستی با حضور موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، وحید خرمی مدیر شرکت آب منطقه و علیرضا غیاثی مدیر آب و فاضلاب گفت: دستگاه‌های متولی برای تامین آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار باید در اسرع وقت اقدامات اصلاحی را انجام داده و نتایج اقدامات را به بازرسی کل گیلان اعلام کنند.

سجاد ده ده جانی، هدف از برگزاری این نشست را، بررسی آخرین وضعیت اجرای طرح‌های عمرانی آبی و پیگیری نارضایتی‌های مردم از کمیت و کیفیت پایین آب آشامیدنی مشترکان در برخی نقاط گیلان عنوان و تصریح کرد: تکمیل و اصلاح تصفیه خانه طول‌لات شهرستان رودسر و ضرورت کُلرزَنی مستمر و به هنگام در مناطق روستایی از جمله مشکلاتی بود که در این جلسه مطرح شد و راهکار‌های برون رفت از این مشکلات مطرح شد.

وی، با بیان اینکه پیشنهاد‌های سازمان بازرسی لازم‌الاجرست گفت: تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در برطرف کردن مشکلات حائز اهمیت است. 

گیلان، ۹۳۸ هزار مشترک آب دارد که روزانه بیش از ۷۸۶ هزار متر مکعب آب آشامیدنی مصرف می‌کنند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید