مجوز استخدام ۳۰ هزار معلم صادر شد

کارواشتغال به نقل از خانه ملت : محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار   خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به صدور مجوز استخدام برای ۳۰ هزار معلم در آستانه هفته معلم، اظهار کرد: بر اساس مصوبه مجلس در ۱۳۹۷ تبدیل وضعیت نیروهای غیررسمی پیش از سال ۱۳۹۲ در دستور کار سازمان امور استخدامی و وزارت آموزش و پرورش قرار گرفت.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، اقدامات لازم برای جذب این معلمان که حدود ۸۸ هزار نفر بودند، آغاز و به تدریج معلمان از ناحیه این مصوبه به صورت رسمی با آموزش و پرورش همکاری خود را ادامه دادند.

وی با یادآوری اینکه حدود ۳۰ هزار معلم از ناحیه قانون تعیین تکلیف نیروهای بلاتکلیف در آموزش و پرورش باقی مانده بودند، گفت: تا کنون مجوز استخدام معلمان در دو مرحله صادر شده و باقی مانده این عزیزان نیز که شامل ۳۰ هزار نفر می‌شوند در هفته معلم به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: البته همه این معلمان در حال حاضر به صورت حق التدریس با آموزش و پرورش در حال همکاری هستند؛ لذا جذب این عزیزان در مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش تأثیری ندارد، بلکه فواید و مزیت‌های دیگری را برای معلمان و سیستم و آموزش کشور خواهد داشت


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید