مجوز استخدام ۶۳۳ نفر در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌شمالی صادر شد

مجوز استخدام ۶۳۳ نفر در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌شمالی صادر شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: مجوز استخدام ۶۳۳ نفر در استان از ابتدای امسال تاکنون گرفته شد که بیشترین سهیه مربوط به اداره کل آموزش و پرورش است.

به گزارش کارواشتغال حسین فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از این تعداد؛ ۵۴۹ نفر سهمیه اداره کل آموزش و پرورش است و مابقی نیز جذب بانک ملی، شرکت توزیع پخش فرآورده های نفتی، اداره کل مالیات، اداره کل ثبت و اسناد و اداره کل راه و شهرسازی است.

وی تصریح کرد: در مجموع از سال ۱۳۹۲ تاکنون مجوز استخدام چهار هزار و ۵۲۵ نفر برای خراسان شمالی از سازمان‌های امور اداری و استخدامی کشور گرفته شده است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی با اشاره به وضعیت پست‌های سازمانی دستگاه اجرایی استان گفت: اکنون ۴۰ درصد از پست های سازمانی دستگاه‌های مشمول بودجه استانی بلاتصدی است.

وی یادآور شد: دستگاه هایی که پست های آنها خالی است باید پیگیر گرفتن مجوز استخدام از سازمان مرکزی با هماهنگی سازمان امور استخدامی کشور باشند.

بر اساس این گزارش، ۲۴ دستگاه اجرایی خراسان شمالی مشمول بودجه استانی اند که چهار هزار و ۵۶۷ پست سازمانی برای آنها تعریف شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید