معرفی‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند

معرفی‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش بخوانند

مراحل گزینش و پذیرش معرفی شدگان تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته‌های دبیری و هنرآموزی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، کارنامه مرحله تکمیل ظرفیت متقاضیان آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و حالا پذیرفته شدگان می‌خواهند درباره نحوه پذیرش و گزینش بدانند.

براساس اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مزبور، درصورتی که بر اساس نتیجه مندرج در کارنامه آزمون جزء معرفی شدگان برای شرکت در مرحله بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری فرآیند ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش وزارت آموزش و پرورش هستند، موظفند برای اقدامات بعدی در تاریخ ۲۹ آبان ماه به آدرس درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه به شرح جدول مندرج در اطلاعیه مراجعه و بر اساس توضیحات و زمان بندیهای مندرج در اطلاعیه اداره کل آموزش و و پرورش استان از زمان و مکان دقیق فرایند ارزیابی تکمیلی و نحوه بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش خود اطلاع یافته و اقدام لازم را انجام دهند.

لازم به ذکر است فرآیند کنترل وضعیت داوطلب در مراحل قبلی ،آزمون انجام ارزیابی تکمیلی برای داوطلبان فاقد امتیازات ارزیابی و بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش طبق جدول زمان بندی تعیین شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان مربوطه استان) شغل محل مورد تقاضا خواهد بود.

هر یک از داوطلبان معرفی شده موظفند طبق مفاد این اطلاعیه و همچنین درگاه اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان محل معرفی تقویم زمانبندی به شرح ذیل جهت حضور در فرآیند ارزیابی تکمیلی و همچنین بررسی صلاحیتهای عمومی گزینش اقدام کنند.

مرحله اول داوطلب معرفی شده واجد شرایط باید جهت کنترل و بررسی وضعیت ارزیابی تکمیلی در مراحل قبلی آزمون و یا بررسی اسناد و مدارک خوداظهاری در زمان ثبت نام در آزمون مزبور و همچنین بررسی ویژگیهای جسمانی و روانی در این مرحله حضور یابد.

مرحله دوم: در صورت تایید داوطلب در مرحله اول چنانچه داوطلب حد نصاب امتیاز لازم در ارزیابی تکمیلی نداشته یا فاقد امتیاز ارزیابی تکمیلی است با دریافت معرفی نامه عکسدار از کارگروه مرحله اول و با در دست داشتن پرینت کارنامه اولیه صادره از سازمان سنجش آموزش کشور طبق زمان اعلام شده توسط اداره کل استان مربوطه باید جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی در حوزه ارزیابی تعیین شده مراجعه کند.

مرحله سوم: داوطلبان حسب تشخیص هسته گزینش آموزش و پرورش استان نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی (مندرج در ذیل این (اطلاعیه اقدام و فرم تکمیل شده را به همراه مدارک مورد نیاز (۲) قطعه عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه به هسته گزینش استان تحویل دهند و در صورت ضرورت با اطلاع رسانی قبلی هسته گزینش جهت مصاحبه گزینش و فرآیندهای مورد نیاز شرکت کند.

بدیهی است در صورت عدم مراجعه داوطلب در زمان و مکان مورد نظر جهت طی مراحل گزینش که قبلاً اطلاع رسانی صورت گرفته به منزله راف از مراحل استخدام تلقی خواهد شد.

تذکر مهم: ۱- با توجه به اینکه ارزیابی تکمیلی در حوزه های ارزیابی به صورت گروهی انجام خواهد شد بنابراین عدم مراجعه داوطلب در روز تاریخ و ساعت تعیین شده توسط اداره کل آموزش و پزورش به منزله انصراف تلقی خواهد شد و به هیچ عنوان برگزاری مجدد سنجش و ارزیابی تکمیلی امکان پذیر نخواهد بود.

با توجه به اینکه در زمان انتخاب کد شغل محل به داوطلبان اجازه داده شد تا نسبت به اصلاح بومی بودن اقدام کنند بنابراین داوطلبانی که در مراحل قبلی جزء معرفی شدگان بودند ولی در اعلام نتایج نهایی آزمون در تاریخ ۲۶ مهرماه در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار نگرفته اند علاوه بر کنترل و بررسی امتیاز ارزیابی تکمیلی و حدنصاب لازم در آزمون کنترل بومیپذیری برمبنای خوداظهاری داوطلب الزامی خواهد بود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید