ممنوعیت استخدام اقوام اعضای شورای شهر در شهرداری تهران

ممنوعیت استخدام اقوام اعضای شورای شهر در شهرداری تهران

کارواشتغال به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بررسی طرح «اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران» در دستور اعضای این شورا قرار گرفت.

یک فوریت این طرح در جلسات گذشته شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسید که بر اساس آن قرار شد این طرح برای بررسی بیشتر به کمیسیون‌های شورا و از جمله کمیسیون نظارت و حقوقی آن ارسال شود.

در جلسه امروز و در فرآیند بررسی طرح مذکور اعضای شورا پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران ۳ پیشنهاد را برای طرح فوق مطرح کرد. همچنین ناصر امانی دیگر عضو شورا پیشنهادهایی را مطرح کرد.

یکی از پیشنهادهای امانی این بود که در تبصره ۱۰۰ گنجانده شود طرح مذکور از ابتدای سال ۱۴۰۰ عملیاتی شود که البته این پیشنهاد مورد موافقت دیگر اعضای شورا قرار نگرفت.

امانی در این باره اظهار کرد: شورای اسلامی شهر تهران در دوره گذشته مصوبه تعارض منافع را به تصویب رساند اما هیچ‌گاه این مصوبه اجرا نشد. این در حالی بود که اعضای شورا خودشان در دوره گذشته این مصوبه را اجرایی نکردند.

سرانجام، پس از ارائه پیشنهادهای مختلف، طرح «اصلاح مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران» به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید. این طرح قرار است پس از تصویب فرمانداری تهران و ابلاغ توسط شهرداری تهران اجرایی شود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید