نحوه جذب و استخدام در شهرداری تبریز مشخص نیست!

نحوه جذب و استخدام در شهرداری تبریز مشخص نیست!

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری فارس از تبریز، روح‌الله دهقان‌نژاد  در پنجاه و یکمین جلسه فوق‌العاده شورای شهر تبریز اظهار کرد: شهرداری تا به امروز لایحه نحوه جذب و استخدام را با وجود درخواست شورا، نداده است.

وی افزود: ما راهکاری می‌خواهیم که چگونه با افراد قرارداد مستقیم ببندیم وگرنه این موضوعات را همه ما می‌دانیم.

رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق، نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ما دنبال راهکار برای این مهم هستیم و نباید موضوع را به یکدیگر پاسکاری کنیم.

حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز  در این جلسه اظهار کرد: این لایحه اگر در شورا مانده در واقعه کوتاهی در این راستا صورت گرفته، این موضوع باید بررسی شود.

غلامرضا احمدی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه اظهار کرد: جای شکر است که این موضوع با رویکرد عدالت‌محوری مطرح شده اما می‌دانیم که این بحث فنی است، تا جایی که می‌دانم در کمیسیون برنامه و بودجه این موضوع را ندیدم که در خصوص آن مطلبی ارائه شود.

وی ادامه داد: تنها چیزی که به یاد دارم این است که طرح را امضا کردیم اما بحث تخصصی در این باره انجام نشد، باید معایب و مزایای این طرح را بررسی کرده و به صورت تخصصی پیش برویم و در نهایت به تصویب برسانیم.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مطالب را باید به عموم ارائه داده و روند کار نیز پس از تصویب به شهرداری ارجاع داده شود.

حکیمه غفوری، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه افزود: در این طرح منظورم این بود اگر قردادها تجمیع شوند کنترل‌ها هم راحت‌ترمی‌شود و روال هم مشخص می‌گردد.

علی نوای‌باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز هم در ادامه این جلسه گفت: ما این موضوع را در کمیسیون برنامه و بودجه بررسی کردیم و نهایتا هم گفتیم که شهرداری لایحه را براساس ظرفیت ارائه دهد.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید