نمایشگاه اسناد و عکس در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به مناسبت فرا رسیدن “روز رشت” دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت با همراهی فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای اسلامی شهر و محمدحسن عاقل منش عضو شورای اسلامی شهر رشت از نمایشگاه ویژه تصاویر با عنوان “بازآفرینی تصویری دارالحکومه رشت” در گالری نمایشگاهی مارلیک بازدید کرد.

شهردار رشت در بازدید این نمایشگاه گفت: نمایشگاه یاد شده نخستین مرحله از سلسله نمایشگاه های معماری رشت قدیم است و در آینده برگزاری این نمایشگاه ها تداوم خواهد یافت.

به مناسبت فرا رسیدن “روز رشت” با حضور شهردار، سه تن از اعضای شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری رشت، نمایشگاه اسناد و عکس “روز رشت” در خانه میرزا کوچک جنگلی در محله استادسرا برپا شد.

در این نمایشگاه از ظهر روز سه شنبه دهم دی ماه ۱۳۹۸ تعدادی پرشمار از اسناد، تصاویر و عکسهای قدیمی به معرض دید علاقه مندان گذاشته شده و تندیس هایی کوچک از میرزا کوچک رهبر نهضت جنگل و دیگر محصولات فرهنگی عرضه شده است.

شهردار رشت در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، اسناد و تصاویر تاریخی را بهترین گواه و دلیل واقعیتهای تاریخی هر سرزمین و هر قوم توصیف کرد و گفت: این اسناد، مدارک و عکسها می توانند دستمایه های تحقق و پژوهش محققان، دانشجویان و دانش آموزان قرار گیرتد.

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید