نمایشگاه تولیدات طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) در مهاباد برپا شد

نمایشگاه تولیدات طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام (ره) در مهاباد برپا شد

 نمایشگاه تولیدات مجریان طرح های اشتغالزایی کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد در قالب ۶۳ غرفه در تالار وحدت این شهرستان برپا شد.

کارواشتغال به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد روز شنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه تولیدات طرح های اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد و همچنین دهک های بین یک تا پنج که فاقد هر گونه بیمه بودند، با همکاری اعضای شورا و شهرداری مهاباد به نمایش گذاشته شده است.

احمد نوذری بیان کرد: این نمایشگاه با هدف رونق تولید و کسب و کار واحدهای تولیدی، فروش محصولات مجریان طرح های اشتغالزایی و معرفی توانمندی کارآفرینان به ویژه در بخش فعالیت های دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه برخی از تولیدات شهرستان در سطح استان های همجوار نیز منحصر به فرد است، گفت: امسال برای ۴۵۰ نفر در مهاباد فرصت اشتغالزایی با پرداخت بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در صورت همکاری بانک ها این آمار افزایش خواهد یافت، گفت: هم اکنون ۷۵۰ پرونده دیگر نیز برای پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بانک های عامل شهرستان معرفی شده است.

 

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اضافه کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۲۰ میلیارد ریال به اعضای این نمایشگاه از طرف کمیته امداد پرداخت شده است.

نوذری یادآور شد: این نمایشگاه تا آخر هفته جاری به صورت ۲ شیفت برای بازدید شهروندان فعال خواهد بود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید