نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی در خراسان جنوبی جذب می‌شود

نیروی انسانی از طریق آزمون استخدامی در خراسان جنوبی جذب می‌شود

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: امسال بهار استخدامی در خراسان جنوبی است و با برگزاری آزمون‌های استخدامی مختلف جذب نیروی انسانی زیادی را در استان خواهیم داشت.

کارواشتغال به گزارش خبرنگار ایرنا حمید جهانشاهی روز چهارشنبه در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت استان که به ریاست استاندار خراسان جنوبی برگزار شد، افزود: امیدواریم با مجوزهای کسب شده برای جذب نیروی انسانی در سال جاری بخشی از مشکلات استان در این حوزه برطرف شود.

وی درباره تبدیل وضعیت مشمولان ماده (۲۱) قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران موضوع بند (و) تبصره (۲۰) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور اظهار داشت: ۲ هزار و ۴۷۴ نفر در خراسان جنوبی واجد شرایط این ماده بوده‌اند که تاکنون ۲ هزار و ۱۷۴ نفر یعنی ۸۸ درصد آنان تبدیل وضعیت شده‌اند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: براساس گزارش «سیمای بهره‌وری ایران ۱۴۰۱» که توسط سازمان ملی بهره‌وری منتشر شده و طبق ارزیابی صورت گرفته در سـال ۱۴۰۱، اسـتان خراسـان جنوبـی در اجرای بند (و) تبصره (۱۸) قانون بودجه کل کشور و اهتمام در استقرار چرخه بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی استان، در بین استان‌های کشور رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است.

وی از برگزاری هجدهمین جشنواره شهید رجایی در سال جاری خبر داد و افزود: این جشنواره براساس ۴۳ شاخص برگزار خواهد شد و جایزه آن به هشت دستگاه اجرایی استان تعلق می‌گیرد.

گزارش تبدیل وضعیت استخدام ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی، تبیین فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۱، بررسی و تصویب شاخص‌های اقتضایی استان در ارزیابی‌ عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته، بررسی و تصویب شاخص‌های اختصاصی شهرداری‌های استان از دستور کارهای این جلسه بود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید