هدف‌گذاری امسال کمیته امداد اردبیل اشتغال‌زایی ۹۵۰۰ مددجو است

هدف‌گذاری امسال کمیته امداد اردبیل اشتغال‌زایی ۹۵۰۰ مددجو است

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل در جریان سفر به پارس‌آباد و دیدار با فرماندار این شهرستان گفت: در سال‌جاری هدفگذاری ما ایجاد اشتغال برای ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل است.

کارواشتغال به نقل از ایسنا : علیرضا حسین‌نژاد ۹ خرداد در دیدار با فرماندار پارس آباد اظهار کرد: بعد از ماه مبارک رمضان به همراه شورای معاونین در شهرستان‌ها حاضر شده و به صورت میدانی مشکلات و چالش‌های پیش رو را مورد رصد و پایش قرار می‌دهیم.

وی خاطرنشان کرد: سفر هفتگی به شهرستان‌ها در نیمه اول سال به اتمام خواهد رسید تا برآورد کلی از مشکلات و دغدغه‌های جامعه هدف کمیته امداد را در شهرهای مختلف جمع‌بندی کرده و برنامه‌ریزی‌های دقیق کاری را برای حل این مشکلات و چالش‌ها در نظر بگیریم.

حسین نژاد افزود: در سال گذشته، در استان اردبیل با پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان تسهیلات سعی کردیم تا فرصت شغلی برای ۵ هزار و ۴۰۰ نفر را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱، در ایجاد این میزان اشتغال علاوه بر تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸، از منابع داخلی کمیته امداد نیز پرداختی‌ها انجام شده است.

حسین نژاد تصریح کرد: قرار شده ۱۵ هزار میلیارد تومان منابع نیز از طریق استانداران و تبصره ۱۸ پرداخت شود.

وی اظهار کرد: در استان اردبیل نیز قرار شده برای اشتغال ۹ هزار و ۵۰۰ نفر منابعی بالغ بر ۹۵۰ میلیارد تومان تامین شود که ۲۷۰ میلیارد تومان آن از طریق منابع استانداری تامین خواهد شد.

ساخت ۶۵۰ واحد مسکن روستایی برای مددجویان

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: سال گذشته در حوزه مسکن روستایی ساخت ۶۵۰ واحد شروع شد که ۳۸۰ واحد اواخر سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

حسین نژاد گفت: تعدادی از این واحدها در قالب تفاهمنامه با بنیاد علوی در پنج شهرستان در حال اجراست و ۱۸۰ واحد نیز با همکاری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برای مددجویان کمیته امداد در سطح استان احداث و تحویل داده می‌شود.

وی در مورد مسکن مددجویان ساکن در شهرها نیز تصریح کرد: در شهرهای مختلف با تامین زمین و تحویل آن، ساخت واحدها برای مددجویان در اولویت است که امیدواریم در پارس آباد نیز با تامین زمین ۳۵۰ متقاضی در اولویت بهره‌مندی از این طرح نهضت ملی قرار گیرند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید