هدف‌گذاری ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل طی سال‌جاری در زنجان

هدف‌گذاری ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل طی سال‌جاری در زنجان

استاندار زنجان به هدف‌گذاری ایجاد ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل در استان در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: هدف رصد و راستی‌آزمایی اشتغال ایجاد شده در استان‌ها است که با دقت انجام می‌شود.

کارواشتغال به نقل از ایسنا : محسن افشارچی ظهر امروز (۷ خردادماه) در کارگروه هماهنگی اشتغال استان زنجان، اظهار کرد: متاسفانه بانک‌های خصوصی با وجود جذب منابع در این استان در برنامه‌های مربوط به توسعه استان آستین بالا نمی‌زنند و همراهی لازم را ندارند.

وی افزود: البته عملکرد ۲ بانک خصوصی در اعطای تسهیلات اشتغال خوب است ولی در مجموع از بانک‌های خصوصی در استان بیشتر از اینها انتظار داریم.

استاندار زنجان بر ضرورت همراهی بانک های دولتی و خصوصی در پرداخت تسهیلات اشتغال تاکید کرد و گفت: در استان لازم است بانک‌ها بیش از میزان کنونی در موضوعات مربوط به توسعه نقش‌آفرینی کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان نیز در این جلسه به برش‌های شهرستانی برنامه اشتغال در سال‌جاری اشاره کرد و گفت: از مجموع ۱۴ هزار و ۶۴۹ شغل هدف‌گذاری شده برای امسال در استان، سهم شهرستان ابهر ۲۹۳۰ مورد، سهم شهرستان ایجرود ۵۸۶ مورد، سهم شهرستان خدابنده ۱۹۰۴ مورد، سهم شهرستان خرمدره ۱۶۱۱ مورد، سهم شهرستان زنجان ۵۸۶۰ مورد و سهم شهرستان‌های سلطانیه، طارم و ماهنشان هر کدام ۵۸۶ مورد است.

طیب جعفری با بیان اینکه سهم این استان از تسهیلات تبصره ۱۶ برای اشتغال‌زایی ۱۴۰۰ میلیارد تومان است، گفت: بنیاد برکت، بنیاد علوی، سازمان بسیج سازندگی، سازمان بسیج مستضعفان، سپاه پاسداران، ارتش، بنیاد مسکن، بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرماندهی انتظامی استان از کارگزاران پرداخت این تسهیلات در استان هستند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید