هشدار کم ابی در ۴۷ شهر مازندران+دیگر عناوین خبری مهم استان مازندران

هشدار کم ابی در ۴۷ شهر مازندران+دیگر عناوین خبری مهم استان مازندران

مازندران

یک طرفه شدن محورهای منتهی به پایتخت

محور‌های کندوان و هراز امروز و فردا از شمال به جنوب یک طرفه می‌شوند.

 رییس پلیس راه مازندران با اشاره به  تردد روان در محورهای کندوان، هراز و سوادکوه گفت: محدودیت‌های ترافیکی تا روز شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

سرهنگ جهان تاب افزود: در این مدت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج و تهران بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی همچنین از ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه در محور هراز خبر داد و گفت: در این محور نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روز‌های جمعه و شنبه در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

بگفته جهان تاب، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها در محور هراز کماکان ممنوع است.

همچنین تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه و شنبه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

رییس پلیس راه مازندران گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.


فعالیت بیش از ۱۲ هزار خادمیار در مازندران

دبیر کانون خدمت رضوی مازندران گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ خادمیار در ۱۹ دفتر کانون خدمت رضوی مازندران فعالیت دارند.

 محمد اسماعیل امامزاده با اشاره به اهمیت گسترش فرهنگ خدمت رضوی با رویکرد محرومیت زدایی در استان گفت: بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ خادمیار در ۱۹ دفتر کانون خدمت رضوی مازندران فعالیت دارند.

به گفته وی، معیشت روزانه، سلامت، مشاوره خانواده، اشتغال و مهارت آموزی شغلی، معرفی به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات بانکی و بازسازی و نوسازی مسکن بخشی از فعالیت‌های این کانون‌ها است.

دبیر کانون خدمت رضوی مازندران از بازسازی ۶۴۹ واحد مسکن محرومان، یک سال گذشته در استان خبر داد و گفت: با تلاش خیران و خادمیاران، روند بازسازی و ساخت واحد‌های مسکن محرومان ادامه دارد.

امامزاده همچنین از پخت بیش از ۵۰ هزار بسته غذای گرم در ماه مبارک رمضان و توزیع میان مردم و محرومان خبر داد و گفت: ۵۰ رأس گوسفند نیز با هزینه ۱۵۰ میلیون تومان در این ماه، قربانی و میان محرومان توزیع می‌شود.

به گفته وی، بیش از ۱۰ هزار سبد کالا به ارزش ۴ میلیارد تومان نیز در ماه مهمانی خدا در مازندران توزیع شده.

فعالیت‌های قرآنی، فراهم کردن شرایط تحصیل فرزندان خانواده‌های محروم، اعزام زائر اولی‌ها به زیارت بارگاه مقدس امام رئوف و اقامت سه روزه انان در مشهد مقدس، کمک به آزادی زنداینان جرائم مالی و غیر عمد و تامین جهیزیه نوعروسان از دیگر فعالیت‌های دفاتر کانون‌های خدمت رضوی درمازندران است.


تکمیل طرح‌های ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در جویبار

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی با پیشرفت فیزیکی ۷۰درصد در جویبار خبر داد.

رنگرز مدیرکل ورزش وجوانان مازندران در بازدید از طرح ها و سالن های ورزشی در جویبار گفت: یکی از برنامه‌های ما در بحث تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی اولویت با طرح های با پیشرفت ۷۰درصد درجویبار است.

او افزود: در سفر ریاست جمهوری به مازندران برای تکمیل طرح سالن ورزشی ۵ هزار نفره جویبار ۷۰میلیارد تومان اختصاص یافت که بخشی از آن جذب شده وتا سال ۱۴۰۲ مابقی آن جذب خواهد شد و طرح در دست اجراست.

مدیرکل ورزش وجوانان مازندران خاطرنشان کرد: به سالن ورزشی شهید رجایی کوهی خیل جویبار ۲ تخته تشک اختصاص خواهیم داد و این سالن در خور این شهرستان کشتی خیز نیست.

رنگرز درخشش کشتی گیران جویباری در عرصه جهانی و بین المللی را ستود و تصریح کرد: جویبار در زمینه ورزش در بسیاری از رشته ها سرآمد است و با پیگیری و دعوت فرماندار جویبار از زیر ساخت‌های ورزشی جویبار برای تسریع در ساخت وبهسازی بازدید کردیم و بتوانیم مشکلات زيرساخت ها را برطرف کنیم.


سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری منصوب شد

مجتبی قدمی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان ساری منصوب شد.

 حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حکمی مجتبی قدمی را به عنوان سرپرست ورزش و جوانان ساری منصوب کرد.

مراسم تکریم از مختار مهدوی رئیس سابق و معارفه مجتبی قدمی با حضور غلامی و بریمانی معاونان اداره کل ورزش و جوانان و همکاران ورزش و جوانان شهرستان ساری برگزار شد.

در کارنامه مدیریتی مجتبی قدمی، ریاست هیات جودو مازندران، دبیری فدراسیون جودو و معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران دیده می‌شود.



این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید