پایان همکاری باشگاه سپیدرود با مدیرعامل و سرمربی این تیم-همکاری سپاه و نیروی انتظامی برای جلوگیری از سرقت در شهرستان رشت-معارفه سرپرست فرمانداری صومعه سرا-

پایان همکاری باشگاه سپیدرود با مدیرعامل و سرمربی این تیم-همکاری سپاه و نیروی انتظامی برای جلوگیری از سرقت در شهرستان رشت-معارفه سرپرست فرمانداری صومعه سرا-

پایان همکاری باشگاه سپیدرود با مدیرعامل و سرمربی این تیم

جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود برگزار شد و با تصمیمات اتخاذ شده در آن با مدیرعامل و سرمربی سپیدرود پایان همکاری داده شد.

کارواشتغال به نقل از  خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان؛ پس از برگزاری جلسه هیات مدیره باشگاه سپیدرود رشت که با حضور مالک این تیم برگزار شد، اعضای این هیات مدیره ضمن تشکر از زحمات انجام شده سید مهدی آقازاده مدیر عامل این تیم و پایان همکاری با وی، اسماعیل شاد را به عنوان مدیر عامل جدید انتخاب کردند.
همچنین با تصمیم هیات مدیره باشگاه سپیدرود با حسن اشجاری سرمربی این تیم نیز قطع همکاری و سرمربی جدید طی روز‌های آینده معرفی خواهد شد.
تیم فوتبال سپیدرود رشت با ۲۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی رقابت‌های گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.


کارگروه پیشگیری از سرقت

همکاری سپاه و نیروی انتظامی برای جلوگیری از سرقت در شهرستان رشت

فرماندار رشت: با اجرای گشت رضویون در سطح محلات و روستا‌ها، شاخص‌های امنیت محله‌ها افزایش می‌یابد.

 حمیدرضا امام پناهی در کارگروه پیشگیری از سرقت شهرستان رشت گفت: یکی از عمده‌ترین دلایل وقوع سرقت بی توجهی شهروندان و دستگاه‌ها به موضوع پیشگیری از سرقت و افزایش حفاظت از اموال و اماکن است.

وی هدف از اجرای گشت‌های رضویون با مشارکت پایگاه‌های بسیج محلات و روستا‌ها را ناامن کردن محیط برای وقوع جرم‌های کوچک عنوان کرد و افزود: با اجرای گشت‌های رضویون در سطح محلات و روستا‌ها با همکاری سپاه، بسیج و نیروی انتظامی و همچنین استفاده از نیرو‌های محلی و آشنا به محیط، می‌توان امنیت اجتماعی را به میزان بالایی افزایش داد.

فرماندار رشت با اشاره به کاهش سرقت‌های خطر آفرین مانند سرقت سیم‌های برق و جرائم خشن در سال ۹۹، گفت: ضرورت دارد تا دستگاه‌هایی مانند آب منطقه‌ای و شرکت توزیع نیروی برق شهرستان رشت، با رعایت نکات حفاظتی و موارد ایمنی، امکان ارتکاب جرائمی مانند سرقت ترانس برق، تجهیزات چاه‌های آب و تابلو‌های برق را به حداقل برسانند.


معارفه سرپرست فرمانداری صومعه سرا

محمد نعمتی امروز در مراسمی به عنوان سرپرست فرمانداری صومعه سرا معرفی شد.

 امروز در مراسمی از سید جلال سید محمدی فرماندار سابق صومعه‌سرا قدردانی و محمد نعمتی به عنوان سرپرست فرمانداری صومعه سرا معرفی شد.

استاندار گیلان در نشست شورای اداری صومعه‌سرا با اشاره به اینکه در سال آینده، ۵۰۰ مجوز فرصت شغلی در استان فراهم خواهد شد، گفت: برای رونق تولید و اشتغال در گیلان، در بخش‌های مختلف ازجمله صنعت، کشاورزی و گردشگری، ۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته است.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه افزایش رونق تولید و اشتغال در بخش‌های مختلف به سرمایه گذاری بخش خصوصی هم نیاز دارد، افزود: برای حمایت از سرمایه گذاران و تسریع در کار‌های آنان، اجازه نمی‌دهیم که مسئولان، سرمایه‌گذاران را پشت در‌ها معطل کنند.

استاندارگیلان به ره آورد سفر ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و گفت: برای توسعه راه آهن و راه‌های بزرگ در گیلان و ایجاد اشتغال و تولید تاکنون هزار و ۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به گیلان تخصیص یافته است.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه با تمام توان و با استفاده از نیرو‌های جهادی و مسئولان مجرب و متعهد، برای پیشرفت گیلان تلاش می‌کنیم تا این استان به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: در همین مدت چندماه، اجازه ندادیم که کارخانه‌ای تعطیل شود و تلاش می‌کنیم که کارخانه‌هایی هم که از قبل تعطیل و نیمه تعطیل شدند، به چرخه تولید بازگردند.

نماینده صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با بیان اینکه بزرگ‌ترین طرح‌های راه سازی از جمله ۴ بانده کردن جاده فومن -صومعه سرا – پونل، کلیدبر – ماسال و پیربازار – ضیابر در دست اجراست، گفت: در زمینه توسعه شبکه برق عملکرد مثبتی در شهرستان داشتیم که احداث ۲ نیروگاه برق در تولمات و ضیابر و همچنین فراهم کردن مقدمات احداث نیروگاه برق در گوراب زرمیخ از جمله آن هاست.

سید کاظم دلخوش افزود: در بودجه امسال دولت در خصوص لایروبی آبندان‌ها، ساماندهی و دیوار سازه رودخانه‌ها و بخش کشاورزی در گیلان اعتبارات خوبی پیش‌بینی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین راشدی ، امام جمعه صومعه سرا هم در شورای اداری این شهرستان با تاکید بر خدمت‌رسانی به مردم و کاهش مشکلات معیشتی آن‌ها و توسعه اشتغال برای جوانان در صومعه سرا، گفت: وظیفه مسئولان علاوه بر پاسخگویی به مطالبات مردم، ایجاد امنیت و آرامش برای آن هاست.


 

برای دیدن اخبار گیلان در پیج ایستاگرام تخصصی اخبار گیلان لینک زیر گیله خبر را دنبال کنید:

https://www.instagram.com/gile_khabar


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید