پایین بودن تعداد معلولان متقاضی استخدام در مراکز دولتی گیلان

 

کارواشتغال به نقل از خبرگزاری مهر :  ارسلان زارع صبح دو‌شنبه در گرد‌همایی بهره‌برداری هم‌زمان پروژه‌های بهزیستی گیلان بابیان اینکه سازمان بهزیستی مولود انقلاب اسلامی میباشد، اذعان کرد: اعتلای معاش، خانواده و اجتماع انسانی تک تک عموم برای مثال مهم ترین هدف ها انقلاب اسلامی بود و بهزیستی نهادی تأثیرگذار در تحقق این آرمان میباشد.

 

استاندار گیلان با اشاره به اینکه طبق بررسی‌ها، مرکزها بهزیستی استان در همگرایی و همیاری خیر کار می‌نمایند، اظهار‌کرد: زخم‌های بیماری کرونا به ویژه در حوزه فوتی‌ها، به باعث چک دائمی به خصوص در منزل‌های سالمندان حداقلی بوده و درجه سوم کشوری را در این مورد دارا هستیم.

 

او بابیان اینکه بستر کار سازمان‌های عموم نهاد در استان گیلان به خیر و خوبی آماده میباشد، تیتر کرد: رهبری همواره بر پیشگیری از زخم‌های اجتماعی تاکید دارا‌هستند و اقدامات حمایتی مانند ارتقا مستمری مددجویان بهزیستی نیز در راستای این سخنان میباشد.

 

زارع با تأکید بر لزوم استعمال از نظر علمی و کارشناسی جهت بهبود عمل‌های اجتماعی و تقویت اورژانس اجتماعی در گیلان، خاطر نشان نمود: اعتنا به کانون خانواده و پیشگیری از جدایی خط مش مهمی میباشد و به همین جهت امروزه هیچ حوزه‌‌ای در گیلان فاقد مرکز ها مشورت کردن روانشناختی وجود ندارد.

 

استاندار گیلان با اشاره به فراگیری معتادان بهبود یافته در مرکزها بهزیستی، ذکر کرد: این اشخاص خیر فقط توانا به عمل در فن خویش می باشند بلکه در پاره‌ای از مورد ها فن مربوطه را نیز یادگرفتن می دهند که نکته بسیار مثبتی میباشد.

 

او با تاکید بر ضرورت ارتقا مرکزها اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی، اضافه کرد: دولت و قانونگذار علاوه بر حمایت از مددجویان بهزیستی، اقدامات حمایتی دیگر مانند تأمین مسکن مددجویان را نیز در دستورالعمل دارا‌هستند.

 

زارع با اشاره به ضابطه جذب ۳ درصدی استخدام معلولین، ذکر کرد: تعداد داوطلبان و تقاضاکنندگان عقب افتاده جسمی برای جذب در قسمت‌ها و فرمانداری‌های گیلان کمتر از گنجایش میباشد و بایستی آگهی‌ها درین خصوص تقویت خواهد شد.

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید