پویش ملی ماجرا‌های «من و بابام» در گیلان

پویش ملی ماجرا‌های «من و بابام» در گیلان

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان : پویش ملی ماجرا‌های «من و بابام» ویژه کودکان کتاب خوان ایران برگزار می‌شود.

 

کارواشتغال به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: به مناسبت میلاد باسعادت حضرت علیه السلام و گرامیداشت روز پدر، پویش ملی ماجرا‌های من و بابام برگرفته از اثر «قصه‌های من و بابام»، در ۳ بخش داستان، عکس و نقاشی ویژه سنین ۴ تا ۱۲ سال از ۵ بهمن ۱۷ اسفند برگزار می‌شود.
یاسر تقوا افزود: علاقمندان می‌توانند خاطرات و ماجرا‌های شیرین خود را با نام، نام خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس از طریق پیام رسان داخلی «بله» به شماره ۰۹۲۳۳۰۵۹۸۶۹ یا از طریق ثبت نام در سامانه www.samakpl.ir برای داوری آثار به دبیرخانه این پویش ارسال کنند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: مهلت شرکت و ارسال آثار به این پویش ملی از ۵ بهمن تا ۱۷ اسفند و همزمان با سالروز تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در این بازه زمانی به دبیرخانه پویش ارسال کنند.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: محور‌های این جشنواره؛ ارسال نقاشی، عکس و داستان با موضوع خاطرات و ماجرا‌های پدرها، پدربزرگ‌ها و کودکان و نوه‌ها در رده سنی کودکان ۴ تا ۱۲ سال است.
یاسر تقوا افزود:علاقمندان می‌توانند در سه قالب نقاشی، عکس و داستان با نوشتن مشخصات خالق اثر شامل نام، نام خانوادگی، استان، شهر و شماره تماس آثار خود را ارسال کنند.
وی گفت: کیفیت عکس‌های ارسالی ۱ مگابایت باشد و نقاشی در ابعاد A۴ به همراه مشخصات خالق اثر بصورت اسکن و یا ارسال تصویر نقاشی با کیفیت حداقل ۱ مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی گیلان همچنین افزود: ارسال داستان برای شرکت در جشنواره نیز در برگه‌های A۴ تایپ شده و یا با خط خوانا نوشته شده باشد و بصورت تصویر و یا اسکن فایل با کیفیت حداقل ۱ مگابایت به دبیرخانه ارسال شوند.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید