پیشرفت ۱۹ درصدی ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی رشت

پیشرفت ۱۹ درصدی ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی رشت

شهرداررشت گفت: ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان نیروی دریایی این شهر با تعریض بخش‌هایی از بلوار نیروی دریایی و خاکبرداری مسیر تاکنون ۱۹ درصد پیشرفت دارد.

کارواشتغال  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رحیم شوقی گفت: عملیات ساخت تقاطع غیرهمسطح نیروی دریایی (شهدای ۷ آذر) که از مهر امسال با ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار اولیه و با هدف کاهش بار ترافیک و سهولت عبور و مرور در مسیر تقاطع نیروی دریایی رشت آغاز شد با تعریض خیابان در سمت دیوار نیروی دریایی و خاکبرداری کلی مسیر، تاکنون ۱۹ درصد پیشرفت ساخت دارد.

وی با اشاره به اجرای این طرح به عنوان بخشی از طرح‌های میثاق در شهر رشت، افزود: آرماتوربندی سبد‌های شمع، حفر و بتن ریزی ۲۸ عدد شمع، تخریب پیاده رو فاز ۲ در محل تعریض، تخریب سرشمع‌ها، آرماتوربندی شبکه سرشمع‌ها، بتن ریزی ضلع جنوب غربی، تخریب میدان و یک عدد آرماتوربندی سرستون از جمله اقداماتی است که در فاز نخست از سوی پیمانکار طرح انجام شده است.

شهردار رشت گفت: این پل روگذر در ۲ مسیر رفت و برگشت ساخته می‌شود که هر مسیر ۳۹۰ متر طول و بیش از ۸ متر عرض دارد. 

رحیم شوقی افزود: طرح‌های عمرانی میثاق با ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح ، بازگشایی مسیر‌های جدید و همچنین مسیر‌های جایگزین با هدف روان سازی تردد خودرو‌ها و برطرف شدن گره‌های ترافیکی شهر رشت با تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در حال اجرا است.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید