چه عاملی یک تاجر موفق را از دیگران متمایز می کند

چه عاملی یک تاجر موفق را از دیگران متمایز می کند

چه چیزی یک بیزینسمن را از سایر متمایز می‌نماید؟ به طبع می دانید که چیزی سبب ساز برتری و توفیق این اشخاص می‌گرددولی کلید توفیق این اشخاص چه می باشد؟ چه‌گونه بایستی مشابه رهبران بزرگی مانند ایلان ماسک و جف بزوس خلق و تامل کنیم؟ همگی ما دوست داریم مثل یک بیزینسمن ثروتمند و پر اسم و رسم باشیم. به همین ادله ما هم به سراغ مطالعه و نظارت این قضیه رفتیم. مورد ها تحت، عادت‌ها و رفتارهای متداولی میباشد که اکثر بیزینسمن‌ها دارا هستندجذاب میباشد بدانید همین عادت‌ها – که شاید به نظرتان کوچک یا این که بی‌اهمیت باشند – اشخاص چیره را از عامه‌ی عموم متمایز می‌نمایند.

۱. رئیس فرصت
تمامی دوست دارا هستند که اپ مشخصی برای هدف ها و معاش‌شان داشته باشند. احتمالا شما هم دستکم یک توشه به سراغ نرم‌افزار‌ریزی کوتاه مقطع و بلندمدت رفته باشید؛ و احتمالا بدانید که‌این نرم افزار‌ریزی‌ها در ۹۰ درصد مفاد به باخت بی نقص می‌رسند. مهمترین ادله هم بلندپروازی بیشتراز حد و غلط تقریب زدن بازه زمانی فرصت ما یحتاج برای اتمام امور میباشد. به علاوه خیلی از فاکتورهای اثر گذار هم به طور کامل از در دست گرفتن ما بیرون میباشند. بیزینسمن‌ها کوشش می‌نمایند نرم افزار‌شان را منعطف تهیه کرده و قسمت‌هایی که کنترلی رویشان ندارند را صحیح رئیس نمایند. این اشخاص با باخت اپلیکیشن‌ریزی‌هایشان ناامید نمیشوند و تلاش می‌نمایند با امتحان و خطاهای فراوان، فرصت تقریبی هر کاری را پیش‌بینی نمایند.

آن‌هایی که شیدا برگه و اتومات می باشند، اپلیکیشن‌ریزی دستی را انجام می‌نمایندالبته دیدنی میباشد بدانید که ۹۰ درصد بیزینسمن‌های چیره، از روز‌نگار‌های آنلاین به خصوص Google Calendar به کارگیری می‌نماینداینگونه ابزارهایی هم امکان یاداوری دارا هستند و هم بقیه فاکتورها (مانند قسمت‌های غیرقابل در دست گرفتن و اشخاص دخیل در مراحل) را وارد روایت می‌نمایندبرای مثال می توانید نام و آدرس اینترنتی فردی را که با اون گردهمایی دارید در روزنگار گوگل وارد نمایید تا برای وی هم یک یاد آوری ارسال گردد.

۲. کتاب
بی‌تعارف خیلی‌ها پس از دیدن توفیق یک شبه بعضا اشخاص و بی‌منفعت بودن تحصیلات، از کتاب زده گردیده‌اند. خیلی‌ها تلاوت کتاب را بی‌بهره می دانند. ما رمز کتاب تلاوت را به شما میگوییم: هر کتابی قیمت تلاوت ندارد!

به‌علاوه تجربه و قرائت کتاب، هیچ زمان مکان یکدیگر را نمی‌گیرند. حتی با وجود پیشرفت تکنولوژی و کانال‌های اجتماعی، دیگر کسی آنقدرها به سراغ کتاب‌ها نمی‌رود و تخصص‌های آیتم نیازش را از شبکه‌هایی مانند یوتیوب و آپارات خاطر میگیرداما بیزینسمن‌های پیروز، از کتاب‌ها بیشتر برای بهبود رویت کرد و بینش نسبت به شغل و معاش استعمال می‌نمایند. در واقع کتاب‌هایی مثل «بابا فئودال، بابا بینوا»، «بیندیشد و ثروتمند گردید»، «اثر مرکب» و غیره، ذهنیت و طرز تاءمل اشخاص را تغییر و تحول می دهند. و این تغییر تحول خودش را در جزئی‌ترین جنبه‌های معاش‌تان نشانه میدهد.

۳. خواب
تصور بیشتر اشخاص از یک بیزینسمن، شخصی میباشد که مدام در حالا فعالیت کردن میباشد و روزی ۲ ساعت می‌خوابد. البته این اندیشه به هیچ عنوان صحیح وجود ندارد! مغز برای صحیح فعالیت کردن به خواب کافی نیاز داراستبازه زمانی مجال خواب بسته به سن و فیزیولوژی اشخاص مختلف میباشد؛ البته نباید کمتر از ۶ ساعت در روز باشد. در صورتی نرم‌افزار‌ریزی صحت داشته باشید، دیگر نیازی وجود ندارد که با بی‌خوابی به متابولیسم بدنتان ضربه بزنید!

۴. ورزش
این آیتم را مطلقا خودتان هم میدانیدتن درستی نفیس‌ترین گنج میباشد. به علاوه از آنجایی که بیزینسمن‌ها فشار کاری بسیار بالایی دارا هستند، می بایست روی تندستی و بنیه بدنی‌شان شغل نمایند.

این اشخاص به خیر میدانند که ورزش به صورت منظم و دائمی اعمال میگرددسفارش می کنیم که از ساعت‌های هوشمند و نرم افزار‌های مربوط به سالمی به کار گیری فرمایید تا کلیه چیز منظم باشد. به علاوه این سیستم‌ها، گزارش خیر هم از واحد سنجش فعالیتتان میدهند.

۵. نتورکینگ
برای داشتن کسب‌و‌فعالیت کار کشته به ارتباطات کارکشته نیاز دارید؛ هم از نظر کیفی و هم از حیث مقداریپیرو کسانی باشید که تخصص‌های کامل کننده دارا هستندمیدانیم رابطه برقرار کردن با کسانی که مسئله فکری مشابهی ندارند، فعالیت سادگی وجود ندارد؛ اما بایستی با عده ای رابطه بگیرید که در کنار شما، یک دسته قدرتمند و تکمیل کننده می سازند. بیزینسمن‌ها از این نوع ارتباطات برای یافت کردن روءیت کرد بزرگ‌تری نسبت به مسائل هم استعمال می‌نمایند. لینکدین شاید شایسته ترین ابزار برای کانال‌سازی‌های این چنینی باشد.

۶. بیرون شدن از ناحیه امن
بایستی رنج‌ها و دردهای مسیر تبدیل شدن به یک بیزینسمن چیره را هم تحمل فرمائید. بیزینسمن‌ها بیشتر کاری را که واجب میباشد ایفا می دهند؛ خیر کاری که به آن عشق و علاقه دارا‌هستند. این خصوصیت را هر کسی ندارد! خیلی از مواقع، نیاز ایجاب می‌نماید که از چارچوب‌ها و عادت‌های کهن‌تان بیرون گردید و حالت جدیدی را تجربه نمائیدعموم معمولی در اینگونه لحظاتی عقب می کشند. خروج از حوزه‌ امن، حس ناامنی و حزن ساخت و ساز می‌نماید؛ اما با اندیشه کردن به غرض و مسیری که برایش زحمت کشیده‌اید، از این رنج‌ها عبور فرماییداحساس خیر و خوبی که بعداز این فعالیت پیدا میکنید، بی‌نظیر میباشد.

۷. خلاقیت و توان حل مورد
یک کدام از نکاتی که بیزینسمن‌ها را از سایرافراد غیروابسته می‌نماید، اقتدار حل قضیه و خلاقیت آنان میباشد. این اشخاص همت می‌نمایند با یافت کردن چاره‌های خلاقانه برای اشتباهات، مختلف از دیگر افراد ظواهر شوند. فرمول دقیقی برای این مسئله نیست. کتاب بخوانید و با اشخاص غالب معاشرت فرمایید. به عهد فرنگی ها «Think outside the box»!

۸. بی هیچ ترسی، حذف می‌نمایند
گفتیم بیزینسمن‌ها به‌دنبال بسط رابطه خویش می‌باشند؛ البته این بدان معنا وجود ندارد که آنان با هر کسی وقت میگذراننداکثری از کسانی که در دایره دوستان ما قرار دارا‌هستند، برای ما اثر گذار نیستند و این رابطه به خسارت ما خواهد بود. رهبران کسب‌و‌شغل، اشخاص مضر را از دایره ارتباطات حذف می‌نماینداشخاصی که سبب درجا زدن و پسرفت شما می شوند را شناسایی نمائیدصلح با آن ها مثل سرعتگیر در مسیر پیشرفتتان فعالیت می نماید.

۹. ناکامی میخورند
خوف از ناکامی، مطرح ترین ادله استارت نکردن امور میباشد؛ از ارتباط ها عاطفی گرفته تا آغاز یک کسب‌و‌عمل نوولی بیزینسمن‌ها چنین نیستند! آن ها ناکامی را یک دستور معمولی در بیزنس و سرمایه‌گذاری میداننداما نباید این ریسک‌پذیری و نترسیدن از باخت را با بی‌پروایی و بی‌گدار به آب زدن خطا بگیرید. یک بیزینسمن حقیقی وواقعی تک تک جوانب شغل را در حیث میگیرد، ریسک هر چیزی را اکانت می‌نماید و با درایت گام برمی‌داراست.

۱۰. مدیر میزان دارایی
میگویند که اشخاص بی آلایش برای پول عمل می‌نمایند و پول برای اشخاص چیره شغل می‌نماید. بیزینسمن‌ها خیلی بهتر میدانند که با پولشان چه‌شغل نمایند. این اشخاص سرمایه‌گذاری‌های جانبی را به هیچ‌وجه رها نمی کنند. یک بیزینسمن کار کشته دقیقا می داند کِی بایستی پول خویش را وارد یک سرمایه‌گذاری نمایند و چه هنگامی آن را بیرون نماید. کافی میباشد وارد حوزه اقتصاد و مدیر مالی گردید و یا این که از ارتباطاتی که ساخته‌اید، یک ماهر درین حوزه پیدا فرمایید و پولتان را به وی بسپارید.

۱۱. گزینش هدف ها
آنها دقیقا می دانند از معاش چه میخواهند، آیا شما هم میدانید؟ انتخاب هدف ها ظریف و منطقی ـ هم در معاش شخصی و هم در معاش کاری ـ معاش را به شدت معنادارتر می نماید. خیلی‌ها فکر میکنند اهدافشان را بایستی روی نتیجه ها بچینند. ولی درستش این میباشد که روی مسیر هدفگذاری نمایید. یعنی عوض اینکه «خرید جدیدترین سبک بنز» را تحت عنوان غرض انتخاب فرمائید، روی شیوه درآمدزایی برای خرید آن تمرکز فرمائید.

۱۲.رئیس فروش کسب‌و‌فعالیت
برخی‌ها فکر می کنند که فضا شغل رهبران کسب‌و‌عمل مدام به هم ریخته و بهم‌ ریخته میباشد و آن‌ها همیشه با کارمندانشان دعوا و مشاجره می‌نمایندالبته این تصور به کلی نادرست میباشد! بیزینیسمن‌های غالب، میزکار خلوتی دارا‌هستند. این اشخاص خوب از هرکسی میدانند که چطور می بایست کسب‌وکارشان را رئیس نمایند. در اینگونه شرکتی هرکسی وظیفه‌اش را می داند. کارآفرینان به اعداد و گزارش‌ها هم اهمیت بسیار متعددی می دهند و از این داده‌ها برای نرم‌افزار‌ریزی به کارگیری می‌نمایند. به همین برهان میباشد که بیزینسمن‌ها در سراسر جهان به قابل انعطاف‌افزارهایی نظیر CRM عشق‌مند می باشند.

 

 

برای دیدن اگهی ها و اخبار سریع استخدامی به پیج اینستاگرام کارواشتغال بروید

Www.instagram.com/karoeshteghal.ir

 


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید