۶۵۷ واحد تولیدی در اردبیل به چرخه اشتغال بازگشت

۶۵۷ واحد تولیدی در اردبیل به چرخه اشتغال بازگشت

اردبیل- رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سال گذشته بالغ بر ۶۵۷ واحد تولیدی در اردبیل با رفع مشکلات و موانع به چرخه تولید و اشتغال بازگشته اند.

کارواشتغال به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کثیرلو بعدازظهر پنجشنبه در نشست با رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: انتخاب سال جدید به عنوان «مهار تورم، رشد تولید» بهترین فرصت برای احیای واحدهای تولیدی راکد است تا بتوانیم در کنار رشد و افزایش میزان تولید با رفع وابستگی‌ها به مهار تورم نیز کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردبیل استعداد و ظرفیت فراوانی در ایجاد واحدهای صنعتی مادر و بزرگ دارد، خاطرنشان کرد: سال گذشته با بررسی و رفع مشکلات ۶۵۷ واحد تولیدی بزرگ و کوچک در اردبیل به همت مجموعه قضائی استان توانستیم این واحدها را احیا کرده و به چرخه تولید و اشتغال بازگردانیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: همچنین ۳۷ واحد تولیدی راکد که از سال‌های قبل تعطیل بودند نیز به طور کامل احیا شده و با اشتغال ۶۰۰ نفری در حال فعالیت هستند.

کثیرلو افزود: به صورت مداوم و مستمر با سرکشی به این واحدهای تولیدی و صنعتی سعی می‌کنیم تا چرخه تولید و اشتغال در اردبیل متوقف نشده و شاهد تعطیلی هیچ واحد تولیدی نباشیم.

وی اشتغال را زمینه ساز امنیت و آرامش در جامعه اعلام کرد و گفت: با رونق اشتغال شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز خواهیم بود.


این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید